/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Creme snit rose
Fra : dordi
Vist : 642 gange
200 point
Dato : 02-07-07 19:04

Jeg søger navne på flotte creme snit-roser man kan få for tiden.
Må dog ej være vendela....

Håber på den rette hjælp

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-07-07 19:20

Vi er lige midt i højsæsonen for rosernes blomstring. Så der et mange at vælge imellem, og creme farve kan jo være så meget. så du må forklare lidt bedre. Eventuelt et billede.

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 02-07-07 19:27

Transor:
Kan desværre ikke komme med nærmere lede-tråd, ikke andet end jeg ikke kan bruge vendelaen, da den bliver ringere og ringere i kvalitet og udseende mæssigt. så skal bruge en creme farve som vendelaen, dog bare mere rund og fyldig end den.

Latinsk navn ville være at foretække

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 02-07-07 19:49
Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 02-07-07 19:51
Kommentar
Fra : dordi

Dato : 02-07-07 20:11

Søger snit roser, ikke potte-roser, der er dog en væsentligt forskel

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-07-07 20:18

Ta en tur i et havecenter og noter navne på roserne.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 02-07-07 21:29
Kommentar
Fra : valde.