/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Inst. af HD nr 3
Fra : marcussen1
Vist : 447 gange
200 point
Dato : 02-07-07 15:40

Jeg har 2 sata HD i min PC og der plads til 2 mere (der er 4 porte til sata). De 2,der er inst. gav ingen problemer, da de skulle inst., men nr. 3 kan jeg ikke få til at køre. Den kan hverken ses under opstart eller i enhedshåndtering. Den har være til undersøgelse, hvor jeg købte den, og den skulle være i orden. Er der nogen, der har en løsning?
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 02-07-07 15:47

Har du sat den til Slave og set at den er i BIOS?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-07-07 16:12

Har du været i bios og kigge på om SATA porten 3 er åben/auto

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 04-07-07 20:00

Jeg må desværre indtil videre opgive, det der med bios kan jeg ikke finde ud af, med tak for hjælpen.
Mvh
Niels