/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
combi ovn
Fra : mlvj
Vist : 1435 gange
100 point
Dato : 02-07-07 05:20

Hej jeg mangler en brugsanvisning på en combiovn jeg har fået den hedder Samsung M9G45 C
nogen der ved hvor den kan downloades eller nogen der har en ?
Mikael

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 02-07-07 05:52

Ring til Samsungs support på 70701970. De hjælper helt sikkert gerne.

Kommentar
Fra : Frank322

Dato : 02-07-07 07:16

Hej Mikael,

Eller prøv at se, om du kan finde den her:

http://www.samsung.com/dk/support/productsupport/download/query.aspx?keyword=M9G45%20C#

Har godt søgt, men lige din model kommer ikke op. Er du sikker på navnet?

Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 02-07-07 12:45

Hej
Samsung siger de ikke har nogen brugsanvisning så der er nok ikke andet at gøre end at prøve at få fat i den originale.
Mikael

Kommentar
Fra : Frank322

Dato : 02-07-07 13:50

Det lyder jo bare underligt at Samsung ikke har en brugsvejledning til deres produkt.

Citat
Samsung siger de ikke har nogen brugsanvisning så der er nok ikke andet at gøre end at prøve at få fat i den originale.

Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 02-07-07 20:11

Ja men de sagde at den var for gammel ? hmm

Mikael

Kommentar
Fra : snowbody

Dato : 06-07-07 22:31

Af erfaring ved jeg at der generelt i hvidevare branchen er en forældelses frist på ca 10 år. så ja den kan godt være for gammel. Og så er det jo bare rigtig ærgeligt. Og kan samsung selv ikke hjælpe så er de nok svært. Fandt dog umiddelbart to amaerikanske sider på google hvor man kan købe manualen for 10 dollers som .pdf fil.

Ret mange penge synes jeg nok...

Held og lykke i jagten

Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 07-07-07 06:39

Hej har du evt et link ?
MNI