/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
racer!!:)) Kiig li:=))
Fra : debbie-dyr
Vist : 608 gange
100 point
Dato : 01-07-07 18:48

Heej

Jeg har et spørgsmål!

jeg skla ha en kanin til en han mere og DE skal bo værtfor sig

men vil gerne finde ud af hvilken race han er da en jeg kende ikk ka tåle ham får jeg ham da det er meget synd han nu bar skal stå

Har kigget på så manhe hjemme sider men er meget i tvivl

så håber meget i vil hjælpe mig knus kanin elskeren

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 01-07-07 18:55

Citat
jeg skla ha en kanin til en han mere og DE skal bo værtfor sig

men vil gerne finde ud af hvilken race han er da en jeg kende ikk ka tåle ham får jeg ham da det er meget synd han nu bar skal stå

A hva'??

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 01-07-07 18:59

hvorfor skal de bo hver for sig ????

hvis en du kender ikke kan tåle sin kanin går jeg ud fra det er hans eller hendes kanin du skal have ???

tag kaninen med til dyrehandel - der kan du få racen at vide

Godkendelse af svar
Fra : debbie-dyr

Dato : 01-07-07 19:02

Tak for svaret miritdk.

Da de begge er hanner de kan jo ikk bo samm de vil bar slås
ja det er det for hun kan ikke tåle små dyr eller dyr?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-07 19:05

ok - to hanner lyder som om det måske er fornuftigt at lade dem bo hver for sig - jeg ved ikke nok om kaniner til at svare mere

din veninde er nok overfølsom og har allergi mod pels - kaninpels er der mange der ikke kan tåle , så er det jo godt du kan redde det lille dyr

held og lykke med det