/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar tasker
Fra : futte850
Vist : 389 gange
20 point
Dato : 30-06-07 21:09

Her på mandag skal jeg bestille en taske til en 17" bærbar, er der nogen som har erfaring med et bestemt mærke eller specifikke typer.???

Her er hvad jeg har set lidt på..

Hp pavillion notebook messenger case
Targus xl city. gear notebook case
Targus xl computer case

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-06-07 21:12

De fleste tasker er til 15" - så hold lige øje med om dyret kan være der.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-06-07 21:19

Nu har jeg kigget nærmere på de tasker og så ville jeg vælge >> Targus xl computer case <<
Jeg kan nu se at det er til 17"
Den ligner min Targus (som dog er til 15") med hvis jeg ser rigtigt, to store rum - en til comp og en til forskelligt grej bl.a. strømforsyning / mus osv. + lomme til papirer.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 30-06-07 22:33

Strømforsyningen skal så vidt muligt IKKE liggge i lomme 'ovenpå' den bærbare. Bliver den mast lidt, så presser strømforsyningen lige ned i mindtem på displayet - hvor det er sartest. Imiddelbart ser det ud til at der er plads til strømforsyning i sidelomme.
A4-lomme etc. kan sagten ligge 'i lag med' computeren.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-06-07 23:24

Her maser batteriet da ikke.
http://peecee.dk/?id=55618
Tasken er med på ferie og rummer foto / mus / strømforsyning til foto og comp /diverse pendrive / i det enne store rum og en comp i det andet store rum.

Kommentar
Fra : futte850

Dato : 30-06-07 23:24

hvis der er nogen som har erfaring med bærbar tasker i størrelse 17" så smidt lige et indlæg ind..!!

Ønsker helst en taske som er så lille som muligt men alligevel kan rumme det man har brug for.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-06-07 23:29

OK hopper fra her - har kun 15" bærbare computere.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-07-07 11:57

Jeg har ikke erfaringer med andet end min egen taske, men prøv at se denne søgning på Edbpriser, der tasker i alle mulige design og farve, for eksempel hvad med en aluminiums taske ? De kan alle rumme en 17" bærbar: http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=110&Parent=3&Sort=&Gallery=&Producent=0&Rating=0&Max=&Soegeord=&Equal405=&Equal159=&Direction154=2&Sorted154=0%2C43&Direction155=2&Sorted155=&Direction156=2&Sorted156=&Equal579=&Submit.x=26&Submit.y=9