/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word 2007 Dokumentoversigt
Fra : Hoegh
Vist : 753 gange
100 point
Dato : 30-06-07 12:39

Hejsa.
Jeg har lige installeret word 2007. Jeg bruger ofte dokumentoversigten. Det er meningen den kun skal vise overskrifter skrevet med overskrift 1. Men meget andet skrevet med normal bliver også vist i dokumentoversigten. Har nogle gange fundet en fejl ved, at tekst er skrevet med normal hvis man stiller curseren allerførst i sætningen er det overskrift 1, men det er ikke tilfældet denne gang. Jeg kan ikke få dokumentoversigten til at virke efter hensigten, den tager alt for meget med og bliver derfor alt for lang og ikke en hurtigt genvej i mit lange dokument.
Nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-07 12:48

Det er vel ikke anderledes end i 2003eren.....

Den viser vel ALLE de dokumenter der har været åbnet.....

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 30-06-07 12:53

Tilsyneladense anderledes, muligvis ikke, kan bare konstaterer det ikke virker efter hensigten. Og dokumentoversigten er ikke en liste over alt det der er har været åben, men en liste over de elementer ens dokument består af.

Annuller spørgsmålet
Fra : Hoegh

Dato : 04-07-07 21:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål