/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar som tv og andet.
Fra : JRC
Vist : 378 gange
50 point
Dato : 30-06-07 11:49

Hejsa..

Jeg vil købe en bærbar som jeg kan tage med på ferie og som jeg så kan bruge som tv og til at lægge mine billeder ned på.

Hva kræves der af denne bærbar for at man kan bruge den som tv og hvad hedder det som skal være i så den kan bruges til tv?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-07 12:09

Et tvkort og et signal

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 30-06-07 15:58

men et bærebar ville aldri kunne virke lige så godt som et normal tv da en bærebar/pc har en al for stor opløning så hvis du sætter den på fuldskærm vil det blive sløre som man for det meste vel men for at få et flot bilder skal man ha en der kan modtage digital men de kan ikke modtage antene og hvis man vel ku modtage antene skal man ha en man kan sætte en antene kabel i men der kan man ikke modtage antene og hvis man ikke vel ha 2 kort så kan man købe en kempe box der kan ta dem begge to men fordel ved digital er er det er trådløs men man kan kun modtage dr1 dr2 tv2 på digital inu

Kommentar
Fra : JRC

Dato : 30-06-07 16:23

Hedder altdet noget specielt? Hva med harddisken hvor stor skal den være? og grafikkortet?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-06-07 16:48

http://www.zeptoeksperten.dk/Default.aspx?page=Configurator&configurationid=HUQnTDpqADi

Ovenstående klarer alt det du beder om og du kan selv gå ind og smide evt, mere ram i gerne 2 GB totalt. Hold øje med prisen for den følger selvfølgelig med op.

Zepto er et dansk mærke og jeg har selv Zepto og har kn rosende ord. Et firma med skyhøj service forøvrigt.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 02-07-07 23:53

prøv noget helt andet... se linket

http://www.euchannels.net/web/ramme.htm

men luk ikke på for pop upd der kommer

Annuller spørgsmålet
Fra : JRC

Dato : 05-07-07 20:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Har fået hjælp et andet sted beklager.