/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
nch
Fra : malene1207
Vist : 706 gange
20 point
Dato : 29-06-07 10:30

jeg skal til jobsamtale hos nch gruppen, og har læst nogle brugeres indlæg fra år 2004. er der nogle der har erfaring med dette firma som de kan fortælle om?er nemlig lidt nervøs over hvad det er for noget

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-07 10:31

Det er jo dig der skal/vil arbejde der.....

Det er der jo ikke nogen her der kan ændre på......

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 29-06-07 11:03

Citat
Jeg vil hermed gerne advare alle mod at tage ansættelse hos NCH. Medmindre i er rigtige gode til at binde folk historier på ærmet. I får stort set ingen hjælp fra firmaet. I er helt på egne fødder. I skal selv afholde alle udgifter til telefon. I får heller ikke jeres kørselsudgifter dækket fuldtud. De reklamegaver som NCH insisterer på i skal uddele skal i selv betale. Det hedder sig at i får et beskyttet distrikt, men i skal regne med at der kører andre sælgere rundt med stort set de samme ting. De bliver bare solgt under et andet navn. Kort sagt lad vær!
Jeg glæder mig ihvertfald til at komme væk fra NCH. Jo før jo bedre.

Fra en tidligere tråd herinde.

Det ligner lidt en friseret udgave af mlm, ser ikke særligt tiltalende ud.

Kommentar
Fra : malene1207

Dato : 29-06-07 11:10

hvad er mlm?

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 29-06-07 11:32

multi level marketing

-som kendt fra tubberware, herbalife og adskillige produkter der normelt ikke tænkes på i den sammenhæng.

se evt
http://en.wikipedia.org/wiki/Multi_level_marketing (engelsk)

Kommentar
Fra : malene1207

Dato : 29-06-07 14:40

okay tak for det. synes det er svært at vide hvad man kan forvente med sådan et firma.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-06-07 19:42

Når man ser deres hjemmeside, synes jeg ikke det virker som et seræst firma: http://www.groupnch.com/dansk/

De fortæller ikke ret meget om, hvad de sælger eller forventer af deres sælgere.

Som nuber2 skriver - "multi level marketing" - den tror jeg også på.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-07 19:52

Med andre ord.....

Man skal være en del på rø... for at tage et sådan job....