/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
overføre video til pc?
Fra : føroyar
Vist : 523 gange
70 point
Dato : 28-06-07 17:37

Er der nogen af Jer dygtige pc-eksperter der kan give et råd om hvordan jeg kan downloade fra Google noget af deres video(Således at noget video klip kommer til permanent at ligge på min pc?
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-06-07 19:41
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-06-07 01:50

Jeg bruger http://www.dlthis.com/ til at hente videoerne, kopierer URL adressen fra YouTube og sætter den ind i linjen på dthis og klikker på Download this og lidt efter på FLV, ud for Download link, så hentes en FlashVideo, den hedder som standard: get_video, bagefter omdøber jeg filen og bruger Super http://www.filepedia.com/video_software/video_encoders/super.cfm/v2007_build_21 til at convertere filen, til hvilken format jeg nu ønsker, for eksempel mpeg eller avi, eller hvis det kun er lyden jeg er interesseret i mp3, det er med vilje at jeg linker til den næst nyeste Super (build 21) den nyeste virker ikke rigtig stabil hos mig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-06-07 02:03

Jeg er vist ikke helt vågen, det er først nu jeg ser, at det google video du bruger, de fleste spørger ellers efter youtube, med google video er det endnu nemmere, FLV filen ligger allerede i Temporary Internet Files, når du har afspillet den i Internet Explorer, så er det bare at finde den og kopiere over i en anden mappe, Super kan stadig bruges til at convertere

Kommentar
Fra : føroyar

Dato : 29-06-07 14:33

TAK FOR JERES MEGET FLOTTE SVAR- NU FORSTÅR JEG MÅSKE ? Det er altså nogle gode videoer på Google der ligge under YOU TUBE- mÅSKE JEG DENNE GANG ER MERE PRÆSIS?
Disse videoklip vil jeg meget gerne have permanent over på min egen pc.Venigst og mange tak.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-06-07 14:33

Er der noget du er noget du ikke helt forstår, så spørg videre, det hjælper ikke bare at hæve point, vi må vide hvad du ønsker flere oplysninger om

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-06-07 14:40

Prøv at komme med et eksempel, og tror du min vejledning med programmet Super, er noget du vil vide mere om ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-06-07 14:54

Holder Kandu pause nogle timer, men kommer igen om senere, vil du vide mere om min fremgangsmåde, så kom med et eksempel (link til video)

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 29-06-07 15:04

hej hendt denne side og sæt url adressen der i så kører det..

http://vixy.net/