/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Åbne .rpt fil
Fra : kimsdk
Vist : 2708 gange
100 point
Dato : 28-06-07 11:04

Nogen der kender et GRATIS program der kan åbne .rpt filer?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-07 11:07

Notepad.....

Wordpad.....

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 28-06-07 11:09

Ja, hvis man vil have det til at se sådan ud:

i†â“Þ^Õô#¶³
þ!Ï„V5—WÛõ¿·•R¡ü«N {3~6{êýÌÐèÌáÞce¥a÷Ö­ÊÄÜÛå

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 28-06-07 11:12
Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-07 11:13

Det er en report-fil der kan høre til mange forskellige programmer - hvad skal den bruges til hvis du ikke har programmet.....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-06-07 11:32
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-07 11:33

adobe kan - hvis du ikke har adobe bør du kunne åbne med foxit der kan hentes her:

http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php

ps jeg har ikke selv prøvet at åbne rpt med foxit

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 28-06-07 12:30

Crystal Report er betalingsprogram!
Adobe Acrobat 5.0 kan ikke åbne filerne.

Det er fra et specialdesignet program, så jeg skal nok lede efter et ASCI-program til det.

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 28-06-07 12:34

FoxIt Reader kunne heller ikke åbne filerne!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-06-07 12:35

http://www.milletsoftware.com/datalinkTest.htm du kan da prøve dette gratis i 30 dage - fra mit tidligere link

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-07 13:17

Citat
Det er fra et specialdesignet program

Det har vel et navn.....

Da der tilsyneladende ikke er andre programmer der kan lukke det op er det jo ret vigtigt at vide hvad det er for et, så man har en ide om hvad filerne bruges til....

Hvad skal du bruge den til hvis du ikke har programmet ?????

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 28-06-07 13:22

Jeg har programmet, skal bare - også - kunne læse/se .rpt-filerne uden programmet.
Programmets navn vil ikke hjælpe dig, men vi kan da kalde det "Hjælp til selv hjælp".
Det er en form for databaseprogram hvor der indtastes og lagres data. Derefter genereres der rapporter ud fra de data, det er de rapporter jeg vil se - uden, at åbne programmet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-07 13:27

Så må du gemme disse reporter i .txt-filer (f.eks. ved copy/paste) så kan de læses af notepad/wordpad der findes på alle maskiner - der findes jo tilsyneladende ikke andre programmer der kan klare det.....