/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
tv tuner kort
Fra : tiemaster
Vist : 416 gange
100 point
Dato : 27-06-07 19:15

nu er jeg ved at være træt a det her...... først forsvandt mit tv kort.. nu har jeg endelig fundet det igen, men kan overhovedet ikke finde nogle kanaler.. når jeg tænder det uden kablet sat i er der bare den sædvanlige myrekrig i ved, når jeg så sætter kablet i bliver det noget sort flimmer.. men når jeg scanner efter kanaler finder den intet,,, nogle forslag..

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 27-06-07 19:15

bruger power cinema til at se tv...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-07 19:23

Antenner er faldt ned.....

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 27-06-07 19:32

sjovt

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 27-06-07 19:32

og det hedder vist bare antenne.......

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-06-07 19:33

Kan det tænkes, at dit TV-kort kan modtage flere forskellige TV-formater, som bl.a. NTSC og SECAM ????

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 27-06-07 19:53

ja men jeg har sat det til at køre pal bg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-07 21:03

Nej - det skulle have været antennen - det var såmænd blot en stavefejl....

Der er jo masser af fejlmuligheder da ingen aner hvad det er du putter i stikket udover det er et kabel.....

Så hvids du nu kom med lidt oplysninger om hvad det hele er for noget var det nemmere...

Du kan jo ikke se noget hvis der ikke er et signal i kablet....