/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Avatar design søges !
Fra : jesperbkskov
Vist : 670 gange
100 point
Dato : 27-06-07 17:13

Hejsa,

Er der en som vil/kan designe et avatar til mig ?

Regler:
Tilladte formater er .gif, .jpg og .png.
Avatars må IKKE være 100% animeret - maks: skygge på navn eller lign.
Lav en maks bredde på 150 pixels og en fil-størrelse på maks 150 KB.
Nøgen-billeder og billeder af voldelig karakter, racisme er ikke ok.

Ønske:
Gerne "ondt, djævle-agtig, dystert"

Skal bruges til er brugernavn: Woodie

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 27-06-07 17:16

hvorfor laverdu det ikke selv?
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : jesperbkskov

Dato : 27-06-07 17:17

Forbi jeg ikke er så skarp til det med billeder.
Og hvis jeg kunne ville jeg nok ikke spørge

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 27-06-07 17:21

det er afgjort sjovere hvis du lavede det selv,
øvelse gør mester, det har jeg selv konstateret,
tag dig tiden til det, så får du også et resultat du selv har valgt,
og kan være stolt over.

Hvad er du i tvivl over måske du kan blive hjulpet på vej i stedet for at sætte andre til at lave det.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 27-06-07 17:32

http://www.jql.co.uk/avatarsizer.htm
du kan downloade et lille program der kan hjælpe dig på få minutter.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : jesperbkskov

Dato : 27-06-07 18:09

Der kan jo kun ændre på billedstørrelsen ?

Accepteret svar
Fra : bevi54

Modtaget 50 point
Dato : 27-06-07 18:35

http://www.animationer.dk/ find din animering her måske det er lidt af vejen frem.
der findes forskellige demo programme/ freeware som kan udføre det du vil, prøv selv at google lidt på avatar gif free
forøvrigt har du ikke skrevet hvad din tekst skal være. Er det ha ha eller øv øv.
og din figur er det øgle eller edderkop valget er da dit.
Mvh Bevi 54

Godkendelse af svar
Fra : jesperbkskov

Dato : 30-06-07 08:49

Tak for svaret bevi54.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 30-06-07 10:05

så tak da nu havde jeg ellers givet mig tid til at lave to avatar til dig, men kan ikke sende dem. for jeg ved ikke hvor de skal sendes til.
Mvh Bevi54