/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
anabolske steroider
Fra : o1-pusher
Vist : 816 gange
20 point
Dato : 27-06-07 16:10

hej skal til a begynde på min første kur er kun 16 år hehe. vil høre om min penis vokser efter kuren

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-06-07 16:15

- lad os krydse fingre for at din hjerne gør...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 27-06-07 16:57

Både din penis og din hjerne bliver mindre, til gengæld er du sikkert allerede nu enten så dum eller fuld af løgn at det ikke gør nogen forskel

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-07 17:01

Gud fader i skuret. Hvor dum kan man være

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-06-07 17:01

STOP med det pjat... eller ender det som Stouenberg og Kontoververden er inde på - med 100% garanti

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-06-07 17:03

Kontoververden = Kortoververden
Måske jeg skal ha' virustjek på tastaturet eller steroider til øjnene

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-07 17:06

Tror desværre ikke din og andres advarsel bider på CLAN. Vedkommende på 16 år kan ikke læse, da han ellers ville være velorienteret om disse stoffers farlighed. Lad ham æde og sprøjte lortet - jo mere jo bedre, så skal samfundet ikke forsørge idioten så længe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-07 17:08

Den er da meget go LOOL (Lydskrift) Kontoferverden......

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-06-07 17:46

Den bliver mindre ...og det er ikke bare skræmmehistorie

Og du mister hjerneceller.

Det eneste der vokser er en kunstig vækst af muskelmasse....som dog vil reduceres til en gang "spaghetti" når du stopper med at træne.

Og så er en meget udbredt bivirkning, at hjertet tager skade....det bliver for stort.....og flere af de store muskelsvulmende "stærkmandskonkurrencedeltagere" er fakrisk døde inden for de seneste 10 år, hvor årsagen har været hjertestop p.g.a. defekt hjerte.

mvh dova

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 27-06-07 23:41

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-06-07 21:05

01-pusher. Meget sigende nick forresten

Hvem af os to, der mest dum taler vel for sig selv. Du bliver fortalt hvor snotdumt det er at bruge anabolske steroider, og dermed sat lighedstegn mellem dig og snotdum. Man skal da være mere end almindeligt dårligt begavet, for ikke at vide, hvor dødsens farligt disse præparater er.

3 dage senere, da du blev færdig med at stave dig igennem og forstå Klummes indlæg, (det går jo ikke så hurtigt HI HI HI) blir den bette mand med den lille tissemand stiktosset, og blacklister straks Klumme, og skriver derefter et privat indlæg til Klumme LOOOOL

I guder hvor dit ønske om at æde anabolske steroider passer fint med din småt kørende hjerne. Så ud fra dette, skal du da bare æde løs af stoffet. Hjernen kan da ikke tage skade, samtidig med at dit tåbelige liv blir det kortere, så samfundet ikke skal trækkes med sådan en nar.

Synd for dig, at Klumme har en "bror" som hedder Krummen, som her kan vise hvor latterlig du er. Herunder citeret hvad du skrev i privat indlæg til Klumme:

Citat
er du dum eller hvad ?
Fra : o1-pusher

Dato : 30-06-07 20:40

--------------------------------------------------------------------------------
hva spiller du smart for din lille luder . lad vær med a skriv sådan noget pis til mig
--------------------------------------------------------------------------------
Afslut

LOOOL Skrup du hellere ind og leg med dine legoklodser, det er du bedst tjent med

Hilsen Klumme

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 01-09-07 19:40

hei,
når du ikke tenker på deg selv hvorfor tenke på din penis.LOL

men det er slik at din penis ikke blir mindre men du kan tro at den blir det etter som når du trener dine lår så vokser de enormt så penisen ser liten ut,men den vil vokse som den skal og den blir ikke mindre.

De musklene dine vil ike vare lenge,utten på vil du se noe bedre ut men inni er du ikke noe(ødelagt)

Ingen vil anbefale deg men det er opp tild eg hva du vil med deg og hvor langt i livet du vil...