/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
fiske i Norge - Beirostølen
Fra : mulles
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 27-06-07 12:55

Hej,

vi skal på sommerferie i Norge - nærmere bestemt i Beitostølen ved Jotunheimen.

Jeg efterlyser nogle tips til gode vandreture og andre spændende oplevelser.

Da lystfiskeri især interesserer os, er jeg meget interesseret i tips om fiskeri i området.

Håber I kan hjælpe

- Mulles

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 27-06-07 16:31
Kommentar
Fra : mulles

Dato : 28-06-07 08:50

Hej Nickoe,

Jeg har allerede gennemtrawlet nettet for de standardoplysninger, der er om området. Det er andres tips jeg er ude efter - ikke generelle links.

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 28-06-07 09:49

Ok, men det er jo ikke til at vide , hvor doven folk er, når de poster et såørgsmål... Nå men jeg har ikke været der og kan ikke hjælpe dig yderligere.

/Nickoe