/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
El bagrude.
Fra : jomo
Vist : 1231 gange
300 point
Dato : 27-06-07 12:48

er der en der har en måde at man kan fastgøre ledningen på en elbagrude der har løsnet sig fra ruden kan den lodes eller hvad VH John

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-06-07 13:01

- ja, en lodning klarer problemet...

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 27-06-07 13:04

er det staniolen eller hæftet til forsyningsledningen?
Staniolen kan genfæstes med araldit eller anden varmebestandig lim. Rens med sprit. (har selv prøvet rensebenzin og petroleum, og det kunne jeg ikke få limen til at hæfte på bagefter)

Kommentar
Fra : jomo

Dato : 27-06-07 14:35

tak for svar, vil prøve det af. venlig hilse john i hører nermere.

Kommentar
Fra : ibea

Dato : 27-06-07 15:35

Hej John.
Hos diverse autogrossister ka du købe et produkt, som firmaet "Loctite" fremstiller.
Loctite fremstiller både et produkt, som kan reparere en brudt varmetråd og desuden
et produkt som kan lime den løse kabelsko fast på elbagruden. Produktet indeholder
bla. a. sølv, så gennemgangen er perfekt. Loctite bliver importeret af bl. a. Bülpw og
Co, som også henviser dig til nærmeste forhandler.
Mvh Ibea

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 27-06-07 16:34

Husk lige at varme rude op inden du loder...

Der skal ikke meget varme til før den knækker...

vh Benjamin