/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
refi + stl_s : Team ..noget?
Fra : molokyle
Vist : 807 gange
50 point
Dato : 26-06-07 21:56

Jeg husker engang at profilen refi ..eller måske profilen Teil? ..samt stl_s, hér på kandu.dk, henviste en bruger/spørger til flere løsninger mht. at dele resurcer og gå 'ind' på hinandens maskiner i et (firma-)netværk.

Jeg foreslog at bruge : Fjernskrivebordet

..men refi (..eller Teil?) henviste til et smart og GRATIS program (..hvistnok dansk udviklet?), som hed noget alá: TeamSite, TeamDesk ..eller noget i den retning?

Det var et program som gav brugerne indtryk af, at arbejde på samme maskine/ i samme workflow.

Jeg husker at vores allesammens 'sikkerheds-ekspert' profilen stl_s roste for det fine link

Nu ka' jeg ikke finde tråden ...er der nogen som kan finde den?

Jeg skal bruge linket eller programnavnet

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 60 point
Dato : 26-06-07 22:16

Det var Fijala der lagde TeamViewer ind http://www.kandu.dk/spg105030.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-07 23:11

???????

Der er et eller andet der er gået min næse forbi.....

Skulle jeg have deltaget i det ?????

Må indrømme at jeg er blank

Har du ikke et link ??????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-07 23:29

Nå nej - det er jo det du søger

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 26-06-07 23:49

Vi bruger LogMeIn, der findes i en gratis version på www.logmein.com. Du kan have lige så mange maskiner oppe at køre på din egen maskine, som du ønsker..
Hilsen Bvh

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-06-07 00:11

ODER bare hacke dem.

Har = stidigt et par programmer, men iKKE
samen med stil_s sevuryti

Skie tangentere
____________________
Fulde BRUMMEN--
LogME in::: PAS PÅ

Se LIGE DINE PORTE efter på shieldup´s
de PROGRAMMER____ ÅBNER DINE udgange....

Bare for at sige DET___

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-06-07 00:13

https://secure.logmein.com/home.asp
Og der findes GRATIS programmer;;;;;;der er ENDNU værre

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-06-07 00:14

bhv_________

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-06-07 00:16

Men PAS PÅ, og se dine porte efter, SORRY
men de programmer åbner porte, du ikke ved du har/
har haft....

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-06-07 00:17

BVH--- skulle der sikkert ikke/ have stået
SORRY

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-07 09:08

Tak for svaret stl_s. Du husker som en elefant, hvilket er mere end man kan sige om mig

</MOLOKYLE>