/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Sletning fra RKI lovligt???
Fra : Popcorn123
Vist : 612 gange
50 point
Dato : 26-06-07 21:44

Faldt lige over dette link... Er det virkelig lovligt og kan det lade sig gøre? Er det måske fup??
http://genbrugsvarer.dk/koeb_og_salg.php?id=40065&kategori=19

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-06-07 21:57

Du kan jo prøve at ringe til manden, tror bare ikke det virker, men du er er i hvertfald 300 kr. fattigere, hvis du sender penge.

Kommentar
Fra : Popcorn123

Dato : 26-06-07 22:00

Hehe ja det er jo det... Er ikke selv i Rki men faldt bare over det...

Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 26-06-07 22:08

Det skal du ikke regne med er rigtig.. RKI sletter kun mod betaling eller at man ikke fremsætter sit krav efter 5 år.. Men dette sker ikke for RKI idet det er derfor mange firmaer lader fordringer overgå til RKI...

MVh
Mulleni

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-06-07 23:08

Det er et gammelt trick som der har været skrevet meget om i en periode. Man kan selv gøre det samme gratis.

Fidusen ligger i at man skriver til RKI at man ikke kan anerkende registreringen hvorefter de skal slette dig - men i langt de fleste tilfælde er det kun en kort frist, for hvis kreditoren kan dokumentere gælden og vil bruge tid på det ryger man lige tilbage i RKI.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-06-07 00:50

...og prisen er sørme steget

http://www.gulside.com/viewadd.php?addid=3724

Vh Dorthe

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 15-07-07 11:21

Hej

Mener du ikke prisen er faldet ?