/ Forside/ Interesser / Videnskab / Filosofi / Spørgsmål
10  ans 370
Bøger oversat til dansk
Fra : makim
Vist : 459 gange
30 point
Dato : 26-06-07 20:00

Jeg kan ikke finde Kants fornuftskritik (der er tre) oversat til dansk på noget forlag, plus at jeg heller ikke kan finde Hegels "Phänomenologie des Geistes" på dansk plus Robert Wilson "Fløjt aldrig imens du pisser"
Er der nogle der ved hvem der har udgivet´nogle af disse bøger

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-06-07 20:07

Er det af ældre dato, så forsøg med antikvariater.
http://www.antikvar.dk/pilegaard/
Eller søg på biblioteket.

Kommentar
Fra : makim

Dato : 26-06-07 22:50

Det er gamle bøger kant og hegel er fra slutningen af 1700-tallet, men de burde genoptrykkes da de er rimelig vigtige bøger.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-06-07 12:14

Der må da findes nyere udgaver, oversættelser.

Kommentar
Fra : makim

Dato : 27-06-07 15:09

Ja, og det er det jeg spørger om, jeg har værret inde på din side og kan intet finde... De har en gennemgang af Kants tekster i Gyldendal men det er dog stadigvæk hgeller ikke den bog jeg prøver at hitte.

Kommentar
Fra : Teil