/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
hhx hue?
Fra : likeas
Vist : 508 gange
20 point
Dato : 26-06-07 18:55

kan man godt bestille en hhx hue uden at have taget uddannelsen?

Kommentar
Fra : Arials

Dato : 26-06-07 19:38

nej, skulle jeg mene...

men hvorfor have en hue som man ikke har fortjent??

Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 26-06-07 21:13

Det kommer an på hvordan du mener... Hvis du har gået på skolen og været med til sidst og mangler kun at bestå eksamen, kommer det an på hvordan jeres skole håndtere huerne.. Men ellers nej... Men hvad skal man med en hue man ikke har fortjent....?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-07 22:21

Selve huen kan man vel godt bestille, men "nålen" følger ikke med.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-06-07 00:54

Du kan købe dem brugt her:

http://64.233.183.104/search?q=cache:daN_-Q8M3HUJ:auktioner.qxl.dk/Bizzenkram+studenterhue+hhx+k%C3%B8bes&hl=da&ct=clnk&cd=5

Men helt ærligt - hvorfor dog købe en hue hvis man ikke har taget eksamen?

Mvh Dorthe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-06-07 15:35

vil.du

Er du sikker på de huer er i normal størrelse, for mig at se er det små perlebroderede

Studenter køber også deres huer før eksamen er overstået. Hvis man består, så bliver nålen sat i, og huen bliver sat på hovedet, hvis man dumper, så får man udleveret sin hue uden nål. Huen bliver så ikke sat på hovedet, men den ligger i æsken.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-06-07 16:28

Nåja, hvis man alligevel ikke har bestået eksamen, så er det vel ligemegetom huen er af perler eller andet materiale?

Jeg har to 'gamle' studenter i huset, så jeg ved godt hvordan det foregår når man har bestået.
Jeg ved dog ikke en disse om hvordan det foregår når man ikke har bestået men jeg kan godt forstå at huen bliver i æsken, hvis man har købt den på forhånd - men mon ikke de fleste, som ikke består, har en mindre anelse om det og således ikke har investeret i den dyre hue

Det kunne nu være interessant hvis spørgeren lige ville fortælle lidt om hvad huen skal bruges til, jaja jeg er nysgerrig, sådan er jeg født