/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
hjemmeside/campingpladser
Fra : claraogsigne
Vist : 736 gange
100 point
Dato : 25-06-07 16:17

Jeg fandt i forgårs en hjemmeside over de forskellige campingpladser i Italien.
Jeg søgte "camping/udlandet" - vræl nu kan ikke finde den - og jeg glemte selvfølgelig
at gemme den under fortrukne

Kan I hjælpe mig eller anbefal os en campingplads i Toscana med strand og pool?

Vi skal afsted på fredag d. 29 juni

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 25-06-07 16:32
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 25-06-07 16:34
Kommentar
Fra : johnni

Dato : 25-06-07 16:35
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-06-07 16:52

784 pladser i Italien her

http://www.eurocampings.dk/da/europa/italien/

I kan jo komme forbi Gardasøen og hilse på, rejser i morgen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 17:02
Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 25-06-07 17:12

si, tag til VIAREGGIO......en vidundelig lille by lige ud til havet. skøn strand og masser af campingpladser på den anden side af skoven.
der er ikke så langt til et meget lækkert sted hvor der ligger en pragtfuld sø, hvor man kan komme ud på sejltur og se fugle bl.a. som ikke yngler andre steder.
der er ikke særlig langt til LUCCA og PISA.og hvis i vil til FIRENZE er der heller ikke så langt.
øv ...jeg kan ikke finde adressen på den plads jeg har væet på 2 gange.men der er masser af fine pladser i området.
mvh...en erfaren italienscampist. miss.j. ciao