/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Install af Ie7 Kryptografisk
Fra : Brassovitski
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 25-06-07 14:16

Hej
Vil gerne installere Iexplorer 7.0 dansk, men når jeg prøver, kommer der en boks, hvor der står at kryptografisk tjeneste ikke kører? Hvordan er det lige at jeg får den til det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 15:04
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-07 20:08

Har du sat flueben ved alle krypterede sikkerheds-protokoller? (..i IE6 ?)

I browsermenuen:

Funktioner (Værktøjer ALT +u )->Internetindstillinger-> fanen; 'Avanceret'-> Sæt fluebene under afsnittet "Sikkerhed" ud for alt hvafd verørende protokollerne: SSL og TLS

Luk browserene ..åbn den igen og vælg fra 'Funktioner' : Windows update.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-07-07 22:07

Halløjsa
Har prøevet forskellige ting nu. Jeg har prøvet at finde kryptografisk tjeneste under tjenester, men den findes ikke, og sidst fik jeg meddelelsen at "Kryptografisk tjeneste" ikke var installeret. Hvordan får jeg den installeret og aktiveret??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-07 22:20

Hvorhenne får du denne meddelelse?

..under installationen? Så er det måske 'noget' som 'hænger' fra IE6

Prøv at rense din registreringsdatabase med dette program:

http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

..luk browseren ..og prøv igen at installere IE7

Er det noget fra en side/service du vil logge ind på?

Så smid en URL herind

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 03-07-07 13:58

Til Molokyle!
Det er kun når jeg enten vil opdatere Iexplorer 6 med servicepak SP1. Problemet opstår. Jeg har i mellemtiden fundet ud af at Iexplorer 7 og opefter slet ikke kan køre under Win 2000.
Sp1 kan heller ikke installeres via MicroSoft Update funktionen, der kommer blot en besked "Følgende opdatering blev ikke installeret: Iexplorer servicepack SP1". Så det må dreje sig om at jeg skal have kryptografisk tjeneste installeret og aktiveret.