/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Farvede celler + tekst i Excel
Fra : Andersen
Vist : 593 gange
100 point
Dato : 25-06-07 10:08

Jeg har et problem i Excel:

Når jeg markerer en celle og vælger at den skal have en bestemt farve, bliver cellen ikke farvelagt.
I 'Vis udskrift' er den farvet, men farven ses ikke når jeg er i selve arket - jeg kan altså ikke se at cellen er farvelagt.

Samme problem gør sig gældende hvis tekst i en celle er farvelagt. Også her er teksten stadig sort når jeg er i arket.

Nogen bud på hvad der kan gøres, eller hvad der er galt?

Venlige hilsner
Andersen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 17:17

Du må have en fejl i regnearket.... Installationen)

Her får både celle og tekst farve på skærmen uanset om jeg formaterer den til det eller blot vælger farve i menulinien.....

Kommentar
Fra : Andersen

Dato : 09-07-07 13:08

Desværre virker det ikke at geninstallere officepakken, problemet er der stadig.
Hvis jeg åbner dokumentet på en anden maskine er der ingen problemer?! Jeg har også sammenlignet indstillingerne på de to maskiner, uden dog dér at finde en løsning.

Er der andre der har et bus på problemet?

Venligst
Andersen