/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Keder mig :(
Fra : stellanova
Vist : 689 gange
50 point
Dato : 24-06-07 12:28

Heej..er der nogle der har nogle forslag til hvad man kan lave, når man keder sig ?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 24-06-07 12:31

Ja.

Fedt lidt rundt i Kandu

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-06-07 12:43

Jaha, hjælp mig med det spørgsmål jeg lige har stillet, -om åbnet post..

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 24-06-07 12:46

- Orden haven

- Gøre bilen ren

- Gøre rent hjemme

- Snakke med vennerne

- osv

Kloge mennesker keder sig aldrig, har jeg hørt

Der er altid noget at lave

- Anden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-06-07 12:54

Citat
Kloge mennesker keder sig aldrig, har jeg hørt
.... øhhhh mener nu det er kedelige mennesker der keder sig iflg ordsproget

stellanova - find ud af hvorfor kandu´s mail server er så længe om at sende

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-06-07 13:00

btw - trim din golden retriever - aktiver din kanin - find på noget sjovt til løbegården til kaninen du ikke har tænkt på før

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 24-06-07 14:20

Man keder sig først for alvor når man begynder at barbere ben med en pincet... er den helt gal ordner man også lige bikinilinien

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 24-06-07 15:48

Prøv at spise suppe i regnvejr
ELLER
Læse Jyllandsposten i stormvejr.

Så smutter tiden bare

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 24-06-07 16:37

Jeg våknede til en solrik søndag med tømmermænd efter en fuktig sankthanskveld,det var meget kedsommeligt,så jeg har taget noen pils igen,alt er meget mer ikkekedeligt da,he he

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-06-07 16:57

Citat
Jeg våknede til en solrik søndag med tømmermænd efter en fuktig sankthanskveld

Godt nok holniels. Det er rart at prøve noget nyt, og det er du ikke for gammel til

Go sommer....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-07 17:22

Man ka' altid 'pladre' med Molo

</MANDEN ..SOM HAR TID NOK>

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 24-06-07 17:29

Det er IKKE go´ humor at kigge på kæresten dagen efter Sankt Hans og spørge:

"-Hva´ fanden!...Er du her endnu?"

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 24-06-07 20:12

Citat
Det er IKKE go´ humor at kigge på kæresten dagen efter Sankt Hans og spørge:

"-Hva´ fanden!...Er du her endnu?"

Hah - min svigerfar lød da også slemt skuffet i telefonen. Han havde regnet med at den GPS hun fik i morsdagsgave skulle have hjulpet hende til Bloksbjerg... I stedet har han nu hele TO kvinder der ævler løs i bilen...

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 25-06-07 00:31

Citat
Taunusanden> > Kloge mennesker keder sig aldrig, har jeg hørt

Mirit> >.... øhhhh mener nu det er kedelige mennesker der keder sig iflg ordsproget

nææhh..den er altså go' nok!

"Intelligente mennesker keder sig aldrig" - sådan lyder talemåden

OG - så må jeg tilhøre den kategori for jeg har aldrig prøvet at kede mig, jeg ville rigtig gerne kunne kede mig - for dét må jo betyde at 'alt er i fineste orden i mit liv' og dét kunne jeg da godt tænke mig

Nå natnat, skal op 'om lidt' så jeg finder lige køjen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-07 07:38

Jeg har nu altid ment, at de bevingede ord burde lyde således:

Intelligente mennesker keder sig aldrig ...eller også keder de sig ALTID !

</MOLOKYLE>