/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Vil i gerne hjælpe heste i nød
Fra : debbie-dyr
Vist : 1034 gange
50 point
Dato : 22-06-07 22:43

Du ksn på www.nyt-nesteliv.dk sponsurre en hest eller få den hjem til dig for 250 kr i måneden det vil nok hjælpe meget med hestens liv og Ikk MERE mishandling fandt siden på min ride skole

www.hodsager-rideklub den kan jeg godt anbefale ride skolen altså hehe

Gå ind på nyt heste liv

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 22-06-07 22:51

Retter lige dit link

http://www.nyt-hesteliv.dk/

Go' ide for hvem der har den interesse

Kommentar
Fra : debbie-dyr

Dato : 22-06-07 22:53

OKaay heh taak <3

Godkendelse af svar
Fra : debbie-dyr

Dato : 22-06-07 22:57
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-07 23:02

Jam jam, det var alt for hurtigt du fik lukket denne tråd, om en time bliver den låst og så skal der betales for at se den,

Pøj pøj med adoptionerne, jeg har lige været inde og læse om de grusomme skæbner, godt nogle tager sig af de heste

Kommentar
Fra : efterår

Dato : 27-09-07 15:56

ville sgu genre hvis jeg havde penge til det