/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Billedshow hvor foto fader ud
Fra : import1995
Vist : 1547 gange
50 point
Dato : 22-06-07 13:02

Hej ! Jeg har i tidligere versioner lavet et " reklamebanner" hvor f.eks foto i en ramme skifter mellem et antal af foto, man kunne så lader dem fade ud stille og roligt og på den måde vise en hel række af foto på en flot måde, denmne funktion kan jeg ikke finde i Frontpage 2003 !!

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 22-06-07 14:13

Jeg ved ikke om dette kunne have din interesse.

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/digitalphotography/photostory/default.mspx

Laver selv små billedserier med dette udmærkerede program og laver så et link eller lignende i FP bagefter.

Håber du kan bruge dette.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-06-07 16:07

I FP 2002 hedder det Indsæt- Webkomponent - Reklamebanner.
Så vidt jeg ved er der de samme funktioner i v. 2003, men b estræbelserne på at gøre det mere brugervenligt har gk´jort det mere kringlet. Søg evt. i FP hjælp.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 22-06-07 17:23

Mener ikke. du kan lave den effekt med FrontPage.
Men du kan hente et ''show'' her.
Husk at de billeder du ligger ind, skal hedde det samme som dem
der ligger der, eller du kan rette dem i html koden, hvor du
også kan bestemme antallet af billeder
ligeså mener jeg du kan rette hastighed og billed størrelse
http://www.steenmartinsen.dk/dex/html/fadeslideshow/index.htm
Kan hentes her = slideshow
http://www.steenmartinsen.dk/dex/html/index.htm

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-06-07 17:28

Citat
Mener ikke. du kan lave den effekt med FrontPage.

Jeg kan altså godt!

Kommentar
Fra : disken

Dato : 22-06-07 17:38

Citat
Jeg kan altså godt!

Tror dig, men det jeg tænker på er, at du ikke ? kan lave
selve slide-showet // effekten, med FP, men sagtens kan indsætte det.

Men som jeg har nævnt før, kender jeg ikke til mange funktioner i FP.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 22-06-07 17:47

Ellers prøv at se nærmere på denne side, der er lidt af hvert.
Og meget nemt at bruge.
http://www.amarasoftware.com/

Kommentar
Fra : byp

Dato : 22-06-07 17:56

Prøv at se her er det det du mener www.bennyp.dk
hvis det er kan du hete det på www.24fun.com

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 50 point
Dato : 22-06-07 17:59

Det kan faktisk laves i FP under___
INDSÆT - WEBKOMPONENT - FOTOGALLERI - DIASSHOW

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 25-06-07 10:20

Tak for svaret disken.