/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
aquafitness / vandgymnastik
Fra : tysk_pige
Vist : 921 gange
20 point
Dato : 20-06-07 20:57

Hej, jeg søger muligheder for aquafitness / vandgymnastik i København. Er der nogen der har en god ide hvor der findes kurser, hvad det koster, ... Tak i forvejen.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-06-07 21:08
Kommentar
Fra : tysk_pige

Dato : 24-06-07 17:08

Er det kun muligt at dyrke aquafitness / vandgymnastik i et fitnesscenter, hvor man skal også være medlem? Er der ikke andre muligheder? Forskellige kurser mindst en gang om ugen over en periode af nogle uger?