/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Slørhaler - yngel?
Fra : Sml09
Vist : 766 gange
20 point
Dato : 20-06-07 19:26

Hej.

Jeg har 5 slørhaler og kunne godt tænke mig, at få dem til, at yngle.

Jeg ved ikke, om der er både hanner og hunner, men jeg håber det.

Jeg har tømt 2/3 af vandet, kommet 1/3 friskt i, så det er lidt over halvt fyldt, srkuet lidt op for varmen og kommet flere planter i.

Er det gjort rigtigt? Hvad kan jeg ellers gøre?

Kommentar
Fra : Sml09

Dato : 20-06-07 19:27

Forresten går de i et 54 liters akvarie, kun de 5 fisk - ingen andre pt.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 20-06-07 21:03

Jeg syntes du skal kikke og læse lidt her http://www.aalborg-akvarieforening.dk/skabelon6.asp?articleid=69&menuid=25

dr.dem

Kommentar
Fra : Draeken

Dato : 20-09-07 15:47

Du kan ikke gøre andet end at vente. Hvis de ikke er over 3 måneder kan de ikke yngle endnu. Håber du kan bruge det :D