/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Kender nogen denne plads
Fra : Mille35
Vist : 1051 gange
50 point
Dato : 20-06-07 14:19

Camping Charlottenlund Fort

overvejer at holde sommer ferie der

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-06-07 15:01

Området er fint nok.
Men det er nok bedst til et storbybesøg. Det er ikke en indbydende ferieplads i sig selv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-07 15:02

Har camperet der for få år siden...

Udmærket plads.....

Men er du sikker på du kan få en ordentlig plads i højsæsonen ??????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-07 15:03

Der har transor ret.....

Hvis i bare vil "nyde" campinglivet - er det ikke der.......

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 20-06-07 17:40

Har nemlig osse ligget i Rødovre
Bare fordi vi skulle have vore store Tøser med på 16 og 18 tænkte på byen tæt på og så stod der på hjemmesiden at det var lige ned til vandet.
Hvad kan i så eller anbefale
vi har været på hvidebjerg ved Blåvand der var fint
Sidste år var det bøgebjerg ved Kerteminde 5 * men jeg kommer der aldrig igen

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-06-07 18:01

Hvis det er telt er der jo lejrpladsen ved Strandmøllen, hvis man er til rigtig primitiv camping i naturen.

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 21-06-07 11:24

Nop vi skal have vores Camping vogn med

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-07 16:47

Jeg kan varmt anbefale Maribo Sø Camping

http://www.maribo-camping.dk/

Man kan bade i søen som ligger ved pladsen. Der er ca 5 minutters gang til den hyggeligste by. Hvis det skal være tæt på byen, for at de unge kan komme ud og morer sig, ved jeg ikke hvor meget natteliv der er i Maribo, vores unge har selv sørget for underholdningen

Den ligger også tæt på Rødbyoverfarten, hvis i mangler "forsyninger"

Accepteret svar
Fra : schrecker

Modtaget 50 point
Dato : 24-06-07 23:13

Kender ikke selve pladsen som camper, men kender nærområdet.
I gåafstand har du Charlottenlund Fort og strand, som er blandt Københavns populæreste solbadesteder, samt Danmarks Akvarium og Travbanen.
I busafstand ligger Charlottenlund, Hellerup og Klampenborg station, samt city og Dyrehavsbakken. Indk'bsmuligheder n[s ogs[ bedst pr. bus.
P[ solskinsdage er der ofte meget t;t trafik i omr[det... men ellers supercentral beliggenhed til storbyferie. God forn'jelse

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 28-06-07 23:30

Tak for svaret schrecker.

Kommentar
Fra : schrecker

Dato : 11-07-07 20:59

Tak for pointerne, og god ferie