/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Counter Strike på ThinkpadX41
Fra : KilroyK
Vist : 579 gange
200 point
Dato : 19-06-07 18:40

Hej
Jeg har en IBM Thinkpad X41 og nu har jeg så lige fået Counter Strike Source, spillet. Men da jeg går ind i spillet og spiller så ser det ud til at mit grafikkort ikke er godt nok fordi at den hakker og lagger. Jeg har prøvet at sætte graikindstillingerne i spillet ned til det dårligste, men det hjælper ikke

Kan det lade sig gøre at ordne det, eller skal jeg have et helt nyt grafikkort?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-07 19:40

Du skal have nyt grafikkort...

Men festen stopper ikke der....

Du nævner intet om hvar kraftig din PC er - så det kommer muligvis aldrig til at fungere på den maskine....

Hvis den er "standard er det KUN med 256 Mb ram - og det er ikke nok....

Kommentar
Fra : KilroyK

Dato : 20-06-07 16:01

Nej, der er 1,5 Gb ram

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-07 16:29

Så kan et nyt grafikkort sikkert gøre det.....

Kommentar
Fra : KilroyK

Dato : 25-06-07 14:52

Kan man godt selv skifte grafikkort på en bærbar?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 14:58

Ja - hvis man er fingerfærdig nok.......

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 30-06-07 17:25
Kommentar
Fra : KilroyK

Dato : 09-07-07 17:47

ja, det er den jeg har

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 11-07-07 18:25

Den har jo ikke 1,5GB ram, men kun 0,5GB...

Okay 1,6GHz Pentium M (M= mobile) er heller ikke meget til Source.
Og du fortæller jo at uanset hvor langt du kører grafik indstillingerne ned, så bliver den ved at med at hakke.
Så meget kunne også tyde på CPU'en

Ved du hvilket grafikkort der sidder i den nu?
Kan oftes findes inde under -> Højreklik på "Denne computer" - tryk på "Egenskaber" - tryk på fanen "Hardware" - tryk på "Enhedshåntering" Og kig så under "Skærmkort"

Kommentar
Fra : KilroyK

Dato : 12-07-07 13:26

JO, min har 1,5 Gb ram. Det står der når jeg højreklikker, denne computer, og trykker egenskaber.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 12-07-07 13:30

Uden nyt grafikkort kommer du ikke videre......

Tror det er klogere at bruge maskinen til at spille noget der er knap så krævende.....