/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Pag Kroatien
Fra : petergu
Vist : 625 gange
100 point
Dato : 19-06-07 07:12

Er der nogen der kender til en campingplads der hedder Simoni på øen Pag ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-06-07 08:23

Jeg kender den ikke personligt, men har et hold venner der var der sidste år, de blev så begejstrede at de tager dertil igen i år.

De har omtalt øen så meget - og pladsen - at min søster og svoger også tager dertil. Den skulle efter deres udsagn være helt fantastisk.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-06-07 08:25

Lige når man kommer til øen, ligner den nærmest et månelandskab, og bestemt ikke noget at råbe hurra for, men pladsen og øen er det hele værd. Så vidt jeg husker var der ingen pool på pladsen, men en kanon god strand

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 22-07-07 16:21
Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 22-07-07 16:53

På dette kort http://maps.live.com/ kan man se, at øen Pag er en langstakt ø. Du kan beregne køreafstanden til Simuni på http://maps.live.com/
Mvh. Jesper