/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
En på næsen
Fra : alice_trauelsen
Vist : 755 gange
50 point
Dato : 05-09-01 18:56

Hej
I går skulle jeg holde Mia medens Else smurte noget på hendes ben, jeg var et fjols og stod forkert, så pluslig slog hun med hovedet og gav mig en blodtud. Jeg var meget overrasket og kraften bag hendes hoved.
Nå det var bare lidt fra mig, fremover står jeg ved siden af hende og ikke foran hende.
Hun er i øvrigt ellers en fredelig tøs.

Mange hilsner
Alice

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 50 point
Dato : 06-09-01 09:45

Ja, det er med at placerer sig rigtigt :) Det er sikkert ikke ondt ment fra hesten side, vi har jo alle stødt hovederne sammen. Der er kræfter bag ved - ingen tvivl om det. Når man ser på hestens hals og sammenligninger den med vores egen kan man kun antage at en hest har umådelige kræfter, så et "lille" puf fra hestens side kan hurtigt virke voldsomt på os :)