/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Bedste musikafspiller?
Fra : metalfaust
Vist : 1212 gange
50 point
Dato : 18-06-07 16:28

Jeg har altid sværget til winamp, men er det den bedste stadigvæk (dvs. mindst krævende musikafspiller kontra kvalitet og design)? Og hvilken udgave bør jeg vælge til min bærbar, eller hvilken kræver mindst plads/kraft?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-06-07 16:47

Jeg syntes stadig WinAmp er bedst, men det er sikkert "vanens magt" for jeg vil da sige, at Windows Mediaplayer til fulde, kan opfylde de flestes behov... så derfor behøver du ikke andre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-07 16:50

Du skal vælge den DU syntes bedst om......

De små forskelle der er tale om er kun et spørgsmål om hvad man SELV har brug for...

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 18-06-07 16:55

Hej
JetAudio er langt den bedste

http://www.cowonamerica.com/products/jetaudio/

IPM

Kommentar
Fra : Mulle3626

Dato : 18-06-07 22:00

Det er selvfølgelig en smags sag, men personligt syntes jeg at Itunes klart er det mest stabile og har samtidig en fantastisk brugerflade og bibliotek...

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 18-06-07 23:40

Hmmm, iTunes... er det freeware?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-07 09:51
Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 19-06-07 11:03

Det er vist mig, der snorksover. Jeg kender selvfølgelig godt iTunes nu jeg tænker efter. Men er der ikke noget med, at man ikke kan installere iTunes uden også at installere Quicktime, Google toolbar og en masse spyware?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-07 11:31

Hvad tror du du installerer sammen med andre afspillere......

Den er i den retning ikke anderledes end andre......

Google toolbar kan du altid fjerne....

OuickTime kan du ikke undvære....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-07 11:33

Det er at putte "blår" i hovedet på sig selv hvis man tror nogen deler noget ud GRATIS

ALLE gratisprogrammer skal betales - på den ene eller anden måde.....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-06-07 18:31

Ja, ja... hent du bare Media Player http://www.pcworld.dk/art/8106?a=category&i=214 den har du betalt for sammen med Windows, og her er der ikke noget vedhæftet... ikke andet end Bill Gates & Co's evigt "snagen", men det er ikke Media Player's skyld

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 21-06-07 14:36

Hmm... jeg kan også spørge på en anden måde. Hvilken freeware-afspiller indeholder mindst spyware o lign. vejet i forhold til brug af CPU, handy funktioner osv.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 21-06-07 14:44

Citat
Hvilken freeware-afspiller indeholder mindst spyware o lign. vejet i forhold til brug af CPU, handy funktioner osv.

Prøv dig frem....

Det er der ingen der kan svare endegyldigt på....

Men det er nok ikke MediaPlayer

Godkendelse af svar
Fra : metalfaust

Dato : 21-06-07 14:50

Hehe, nej det havde jeg regnet ud ;) Takker for svarene.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-07 15:27

Selv tak.....

Bare sørg for du er ordentlig sikret - INDEN du experimenterer.....