/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
flytning fra Aarhus til KBH
Fra : wezzler
Vist : 503 gange
120 point
Dato : 18-06-07 15:44

Jeg staar og haaber paa at komme ind paa en hoejere uddannelse i kbh.

Mit store problem, er hvordan jeg faar flyttet til kbh, hvis jeg kommer ind.... Jeg har desvaerre ingen bil og har umiddelbart ingen mulighed for at laane en

Saa det kan ende med at blive en dyr omgang..

Jeg har heldigvis ikke saa meget, men nok til at jeg kan have det med i tog - dog taenkte jeg, at nogen maaske flyttede i samme tidsrum, men disse bliver nok svaere at finde. En mulighed er, at saette sedler op paa skolen eller andre steder i Aarhus.....

Men har nogen her erfaring eller forslag til hvordan det kan goeres billigst muligt?

Jeg haaber paa at flytte i august.

Ser frem til inputs

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-07 15:48

Du lejer/låner da bare en bil

Kommentar
Fra : pve

Dato : 18-06-07 15:49

her er der nogle rimeligt billige tilbud på at leje et køretøj: http://www.lejetlig.dk/docs/forside.php?valg=aarhus

Vil dog ikke garantere for at du kommer til at køre på første klasse !!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-06-07 15:50

Eller ringer rundt til div. flyttefirmaer, og finder det billigste. Du skal bare oplyse hvor lidt det egentlig drejer sig om, og fortæl at du selv hjælper med osv

http://www.google.dk/search?hl=da&q=flyttefirma&meta=

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-07 15:55

Der er flyttefirmaer der kører daglig mellem jylland og sjælland.....

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 18-06-07 20:13

hos flyttefirmaer kan du leje en container på 5 m3. der kan faktisk være rigtig meget i sådan en, hvis det bliver pakket rigtigt. så ringer du til flyttefirmaet når du er færdig med at pakke, og så leverer de containeren på adressen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-07-07 09:29

...og husk så IKKE at bruge en af "flyttehajerne".