/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Pikkens størrelse? Piger tanke
Fra : CLausenGG
Vist : 3478 gange
20 point
Dato : 17-06-07 23:56

Hej..

Jeg har en pik på 15 cm.

Jeg ville lige høre om hvordan i piger har det med pikkens størrelse? Ved godt der mange emner om dette men ikke lige dette som jeg spørger om.
Jeg mener ikke tilfredsstillelsen, eller noget med størrelsen eller gørelsen ikke alt det.
Jeg mener.. Hvis i var sammen med en dreng og i tog tøjet af hinanden og hans pik var 15 cm selvom det ikke er så lidt hvad ville i så tænke? Ville i bare have det normalt eller tænke WOW den er lille og sådan noget?

Ærlige svar ..Tak på forhånd!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 00:02

15 cm skriver du. Hvor lang er den så, når du har en erektion??

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-06-07 00:06

....

Du besvare alligevel aldrig dine spørgsmål ellers anullerede du dem!!! Forstår ikke lige hvorfor du ikke gør det? Eller gør det!?

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-06-07 00:07

Klumme

15,1 *GH* eller måske 26cm? *GGGG*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 00:11

26 cm.... Øhhhh det er da vist en ordentlig moppedreng, hvis den er monteret på et menneske og ikke en hest

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-06-07 00:12

hehe ja *GH* Vil ihvertfald ikke i nærkontakt med den!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 00:12

Det er faktisk en 2 personers, eller en familiepik, som de osse kalder pizza i store størrelser

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-06-07 00:15

Fyforpyffer *GH*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 00:21

LOOOOL

CLausenGG ... Den er fin nok, hvis den så bare ikke er på tykkelse med et sugerør. Hvis en "bruger" skulle brokke sig, så har hun bare set for meget pornofilm og derfor ikke forstand på tissemænner IRL

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-06-07 00:23

Er helt bestemt enig med klumme.

Foretrækker 15cm frem for 22cm!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 00:26

Ja ik... Så er det da bedre at få den et par gange, så man på den måde kommer op på 30

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 00:27

Og den er osse nemmere at ha' i bukserne..... Det ene med det andet

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-06-07 00:27

hehe Jepper også er man heller ikke så ødelagt at man ikke kan igen en 1time senere. *GF*

24gange om dagen. WEEEEEEEEEEEEEEEE MUUUUUUUUUUUUUMS!! (ønske tænkning)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 00:29

24 gange om dagen Sig mig er du erotoman????

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-06-07 00:29

Tror også den er nemmer at rulle sammen efter en toilet tur. *GH*

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-06-07 00:30

erotoman = Nymfoman?? *GG*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 00:30

Jeg er med på den der med 2 gange..... En om foråret og en om efteråret

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 00:31

Nymfoman... netop. Er du det???

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-06-07 00:34

fniiiiiiiiiiz *GGG* Siger inte mere.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 00:42

HEHEHEHE Det er bare i orden

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-06-07 00:48

hihi Men måske ja. *GF*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 00:52

Go nat... og sweet dreams

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-06-07 00:57

Godnat og sweet dreams til dig også.

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 18-06-07 01:03

Hold da op- der gik sq lige chat i den?

Jeg nægter at tro at du har så mange sex oplevelser bag dig med det spørgsmål....... ellers er dit selvværd godt gemt væk eller du vil bekræftes via pikken

En slap på 15 cm burde være nok til at tilfredsstille enhver kvinde, med mindre ejeren af pikken ikke ved hvad han skal gøre at den stiv stand - hvis han ellers kan holde balancen

Vær du glad for din bette pik

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-06-07 01:05

Pyt med størrelsen...hun kan få den 2 GANGE

Bedst at have en go´ røv til at banke den i med

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-06-07 01:11

uhmm ja en god røv til det er det vigtigste. *smf*

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-06-07 08:08

Citat
En slap på 15 cm burde være nok til at tilfredsstille enhver kvinde

Det er sgu sjældent jeg har oplevet en kvinde der bliver tilfredsstillet af en slap pik

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 08:44

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-06-07 10:45

At blive pillet ned:

"-Den står på mig nu !"
"-Ja altid. Den er sq så bette, at den ikke ka´ hænge !

(sorrry..ku´ ik´ la´ vær´)

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 18-06-07 12:06

det kan jeg da godt, altså blive tilfredsstillet med en med en slap pik, det er nemlig ikke den der tilfredsstiller mig, men det der blir gjort samtidig med og det er slet ikke den der tilfredsstiller en dame....tilfredsstillelsen er kun til gavn for manden, det er ham der får den fukde tilfredsstillelse med en stivert, ellers vil han jo ikke få sin udløsning.
min tilfredsstillelse forgår ikke derinde i hulen, men udenfor på det dertil velegnede sted der hedder en clitoris, det er det man har den til....kun de færreste kvinder opnår skedeogasme.
synes du skulle læse lidt om emnet. og desuden så er en 15 cm gennemsnittet, det burde du sørme da vide, med mindre du er fuldkommen uvidende.
mange praler desværre med størrelsen og gør dermed mange unge mænd mindreværdige det er ligesom med piger der ser de der store bryster af cilecone og tror det er normalt.
held og lykke fremover....
misser

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 12:17

LOOOL Så kom vores lokale pikekspert på banen

Det kan godt være at du kan tilfredsstilles af 15 cm. tumultkæp, men nu er det jo ikke dig, den unge mand skal tumulte - han er formentlig ikke gerontofil

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 12:18

Rettelse:

15 cm. slap tumultkæp,

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-06-07 13:23

Jeg ville tænke:
Hvorfor spørger han nu igen om det samme: http://www.kandu.dk/Spg104103.aspx
Annullerede spørgsmål: 2
Ubesvarede: 5
Besvarede: 0

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 18-06-07 13:23

nej gudskelov for det..........jeg vil sku da betjenes af en erfaren mand og ikke en der tror, at 15 cm er for lidt.jeg ville nødigt ligge krop til en pralerøv med 28 cmeller hvad de render rundt og råber op med at de kan vise frem.......
men herren skulle nu alligevel finde vejen til siderne hvor han kan lære lidt om menneskets anatomi og ydermere læse lidt om sex og brugen af det.....der findes masser af udmærkede sider, hvor man kan finde en masse god information...
måske du selv er en af dem der tror, at kvinder blir tilfredsstillet af at ha kalorius indenfor, så må du tro om hr. sådan er virkeligheden desværre ikke, heller ikke for dig....jeg mener nok jeg har en vis erfaring eftersom jeg er en voksen dame og har prøvet lidt af hvert i mit liv.....
miss.j

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 18-06-07 13:32

missjosephine--
Helt enig- Det er sq da ikke kun pikken man kan tilfredsstilles af og er den 15 eller 25 eller for den sags skyld kun 5 cm i slap tilstand, så er det stadig ikke kun pikken vi tilfredsstilles af
Bare hans HÆNDER og TUNGE er skruet retti på, så er der lys forude

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 13:32

Altså missjosephine.

Kvinder skal ha tæsk, pik og kartofler. Kan de stadig ikke indordne sig, så får de ingen kartofler

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 13:38

Og nej.... jeg er en af dem, som klogeligt af størrelsesårsager, ikke satser på længde som det eneste saliggørende.

Jeg ved ikke helt om det er alderen, eller den bare er slidt ned i nærkamp, men jeg er nødt til at sidde ned og tisse hvis jeg skal ramme potten LOOOL

I øvrigt vil jeg hellere ha en gang koldskål, end en B skål

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 18-06-07 15:37

Citat
I øvrigt vil jeg hellere ha en gang koldskål, end en B skål

Det fremgår ellers af din profil, at du godt ka li kød, Klumme...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 15:43

Nååå ja hehehe. Man er jo ikke fanatiker.

Iøvrigt noget fantastisk kød. www.bestbeef.dk

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-06-07 15:47

Hvor kan det hurtigt vende sig fra SEX til Kødets Lyst

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 15:49

Hmmm det behøver jo ikke være enten eller vel??..... Det kan da godt være både og

Først en gang koldskål, og så en hyggelig gang B skål. Eller omvendt

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-06-07 16:11

....Og så vil du vel slutte med Mekkemkød?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-06-07 16:12

MELLEMKØD ! ! !

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 16:23

Grissebasse..... hehehe.

Så må vi hellere finde salontonen Der er jo damer til stede

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-06-07 17:28

Citat
Jeg ved ikke helt om det er alderen, eller den bare er slidt ned i nærkamp, men jeg er nødt til at sidde ned og tisse hvis jeg skal ramme potten LOOOL

Klumme

så er du måske også typen som er nød til altid at spise en 1/2 viagra så den bare stritter et bette kun for ikke at tisse på dine sko når du er ude? *GH*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 17:32

Najjj Laika.
Vil den så vil den, og vil den ikke så kan det osse være ligemeget. Så napper jeg bare en spegepølsemad

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 17:33

Nåååå når jeg skal tisse...... Næ jeg sidder jo ned LOOL

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-06-07 18:39

Sidder du også ned når du f.eks er ude i skoven eller på anden vandre tur? *GGG*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 19:37

NAJJJJ Så smider jeg al klunset, og mens jeg Mannikenpisser i Guds fri natur så det brager, slår jeg mig på brystet som em gprilla

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-06-07 22:48

hahahaha det er squ humor *GH*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-07 00:31

CLausenGG

Hvad er dit problem med den tissemand forresten?? Jeg ser at du stiller samme sp. i maj måned.

http://www.kandu.dk/Spg104103.aspx

Slip nu den tissemand og så skrub ud og spil noget fodbold i det dejlige vejr. Der er et eller andet der siger mig, at du ikke er helt klar over forskellen på Legoklodser og sex, og så længe det er sådan, er det bedst du holder dig til Legoklodser

Det kan osse være du lige skal besvare lidt af dine stillede spørgsmål, hvis du skal ha hjælp til tissemandsspørgsmål når du er gammel nok til det. (eller sp. om Legoklodser)

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-06-07 00:54

Øjjj, her oplevede man sørme da vist en , en lillebitte smule forlegen klumme? tsk tsk...

Jamen det ka' jeg sq godt forstå, det går vildt til når D'Damer går i gang

Og så - for lige at svare på det stillede spørgsmål:

Det drejer sig ikke om STØRRELSEN!.....men om GØRELSEN!'

Og til Klumme:

#Det hjerte er i fare Andresen, tag nu og sig du helst vil ha' en bajer#

- den husker du garanteret, i modsætning til mange andre

Natnat til alle - og ja...denne tråd forbliver sikkert fin og åben, da spørgeren, som man kan se i profilen, sikkert ikke kan hitte ud af at lukke den

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-06-07 11:35

Størrelsen
Gørelsen

????

Hva´ med SMØRRELSEN?

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 27-06-07 10:30

for det første... av, den kan godt blive for stor

for det andet. fyrer tror vi piger går mere op i pikke end vi egentlig gør. vi synes ikke de er pæne, vi gider ikke se på dem, er ligeglade med det eksakte centimetermål.....!, vil faktisk hellere mærke dem og have det sjovt med dem. så medmindre der er dømt regnorm i en sådan grad at ens læger anbefaler en forstørrelse (gælder i hvert fald ikke i 15 centimeterstilfælde), så handler det faktisk mere om at være en god og for mit vedkommende omsorgsfuld og forstående elsker.

hvis du har en tøs eller når du får en er det bare og snakke om hvad i hvert især kan lide og tænder på og prøve jer frem. skidevære med størrelsen

håber det hjalp

kh
en tøs der er tilfreds med sin kærestes "almindelige" størrelse og i øvrigt ikke kender målet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-07 11:51

Vil.du

Glemte at sige, at jeg ikke drikker øl *SS*

Jeg klarer mig forøvrigt fint med en på 6 cm.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-07 13:01

Sorry..... det kan vist misforstås. De 6 cm., er fra Banditten og ned til gulvet LOOOL

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 27-06-07 13:28

klumme
ah det var dig med aftenbønnen.

(kære vorh.... please giv mig en pik der når ned til jorden
Næste morgen var benene skrumpet)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-07 13:30

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-06-07 14:16

Klumme....og Nuber

I er sq for vidrekomne

Jeg sidder heller ikke ned og tisser.
Vandet er sq for koldt !

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-07 15:37

Jamen er det ikke utroligt, som der blir ævlet om dette latterlige lille konvertible vedhæng