/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Vinreol..........
Fra : beckski
Vist : 617 gange
10 point
Dato : 17-06-07 19:32

Hej Kloge mennesker!!
Jeg er kommet i besiddelse af en vinreol
den består af mange stykker træ, sat forskudt, med fire led, så den kan udvises.
Den kan m.a.o. passe ind i alle mulige rum.
Den har 6 'halve' rum rundt om 1 'helt' i midten ...

Hvad hedder den?
hvem har designet?
er den noget værd??

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 17-06-07 19:32

har nogen et link til et billede af den, så jeg kan se om det er den i snakker om

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-06-07 19:39

Det er en Verner Panton. Han har kun lavet 3 stk. af den model - og den er meget sjælden og MEGET værdifuld. Den hedder bare Verpan vinregal - pas godt på den - den er uvurderlig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-07 19:40

Er det sådan en, for er det den er den ikke særlig meget værd. Jeg har den selv men kan ikke huske hvor jeg har købt den, men jeg er nu meget glad for den, da den passer ind lige der hvor jeg har en plads til vin

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=504530274&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=1&Catg=18581&ArticleType=0&LanguageNr=12

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 17-06-07 20:21

nordsted ..... kan du se beskrivelsen i det billede ??? nixbix....

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 17-06-07 20:23

Flash .... billede af den ???

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 17-06-07 21:15

Er det sådan noget her ?

http://www.vinopbevaring.com/

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 17-06-07 21:18

hvor på siden ??

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 17-06-07 21:21

Uanset hvilken side man linker til derinde, så vil man linke til hovedsiden, så du er lige nød til at klikke lidt videre ind.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 17-06-07 21:27

life's too short

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-07 21:32

Den reol fra qxl kan laves til hele og halve rum

Har jo selv gjort det med min egen, men jeg kan forstå at det så ikke var den model, æv bæv

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 17-06-07 21:35

har den 'led' ??

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-06-07 22:16

Jeg har desværre ikke billeder af den omtalte reol, da der som sagt kun er lavet 3 af slagsen er den uhyggelig sjælden. Jeg har søgt på nettet efter den, men uden held. Hvis du ikke er samler eller har et specielt forhold til den bør du sætte den på auktion da den er uhyre værdifuld.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 17-06-07 22:18

nok ikke denne der tænkes på

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 17-06-07 22:26

Hvis han ikke gider klikke sig videre på mit link, gider han da heller ikke begynde at sætte auktioner op

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-07 22:33

Er det ikke muligt for dig at tage et billede af reolen, og sætte billedet ind her

http://www.peecee.dk/

Så behøver vi ikke en del unødig gætteri, men har noget konkret at søge efter??

Annuller spørgsmålet
Fra : beckski

Dato : 18-07-07 22:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
kan ikke passe den er meget fin og dyr....
sorry....