/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
flytte til W. Dc og hvad så??
Fra : tinkywinky
Vist : 1231 gange
100 point
Dato : 17-06-07 16:23

Hej i kære brugere her på kandu.dk

Jeg Drømmer om at flytte til Washington Dc. Og vil derfor gerne have lidt hjælp til hvad jeg eventuelt skal gøre. Hvis der da er nogen der kan hjælpe....
Jeg kunne enten tænke mig at finde arbejde der, eller eventuelt studere. Det vigtigste er at jeg kan tjene det jeg skal bruge til at leve for derovre---- Nogen der har nogen ide om hvor man skal kigge efter det og hvad man skal gøre?
Derudover vil jeg gerne høre lidt om hvordan man skal forberede sig, hvad man skal sørge for og alle mulige andre nyttige imformationer....

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig....

På forhånd tak.

Hilsen mig

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 110 point
Dato : 17-06-07 16:39

Her lidt information såfremt du ønsker at læse derovre

http://www.au.dk/da/is/info/pa/visum/usa

Kommentar
Fra : tinkywinky

Dato : 29-06-07 22:15

hmm. tja det var jo ikke vildt mange svar jeg her fik, men det er helt ok..... En stor tak til Olesen-50. du vinder hermed point'ene.... ha en go weekend... og rigtig god sommer, hmm selvom det ikke ser så lovene ud med dette her vejr....

Godkendelse af svar
Fra : tinkywinky

Dato : 29-06-07 22:15

Tak for svaret Olesen-50.