/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
headset
Fra : svendmogensen
Vist : 478 gange
100 point
Dato : 17-06-07 11:58

Måske et banalt spørgsmål, men jeg har skiftet mit headset ud med et logitech usb sæt. Med det gamle sæt kunnne vi høre med i højtalerne men det er slut nu. Aktuelt når vi talte i Skype m.m.
Er der en af de kloge hoveder som kan fortælle mig om det kan lade sig gøre, uden at skulle ind i den store opsætning.
Jeg får altid gode svar så jeg håber endnu engang

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-07 12:27

Citat
om det kan lade sig gøre

Det kan det ikke uden du ændrer på hardwaren (fysisk).....

USBen i headsættet eller usbtelefonen slår dine højtalere fra.....

Det sker bl.a. for ikke at få ekko....

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 17-06-07 12:34

tak for svaret . Det betyder, som jeg forstår det, at er vi flere på skal jeg købe en mikrofon og så lige slukke for headsttet, bår vi er flere på linien?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 17-06-07 12:38

Det er da en løsning......

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 17-06-07 12:43

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-07 12:47

Selv tak....