/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counter-strike Source bots?
Fra : rokkie
Vist : 914 gange
500 point
Dato : 15-06-07 22:46

Hejsa, jeg har bøvlet lidt med at finde ud af hvordan jeg kan sætte bots på i Souce, hvis jeg laver en dedicated server har jeg ikke nogen valgmulighed for at sætte bots på, og jeg har prøvet diverse gamle commandoer til at smide bots ind, men det virker ikke...

Nogen der ved hvordan jeg kan sætte bots på en dedicated server?

har ledt flere timer på valve's hjemmeside, men de skriver desværre ikke noget om det...

har set at der er flere online servere hvor de spiller med bots.

håber der er en der kan hjælpe mig :P

Rokkie

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 15-06-07 22:51

prøv med commandoen inde i din consol på serveren add_bot eller noget i den stil...

Kommentar
Fra : rokkie

Dato : 16-06-07 11:09

Er prøvet, det virker desværre ikke...

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 22-06-07 20:04

prøv bot_add_t og bot_add_ct ellers bot_add
stadig i consolen