/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Find driver
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 515 gange
50 point
Dato : 15-06-07 19:23

Jeg har tidligere brugt et ganske smart program, der fandt ud af, hvilke drivere man har. Hvem kender dette og ved hvor det findes?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-07 20:34

Er det Driver Magician du tænker på, jeg har den og det kan godt lyde som om det er den: http://www.drivermagician.com/

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 15-06-07 20:36

Er det gratis at bruge?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-07 20:50

Nej det er ikke gratis, men du kan her på Kandu, finde et download link med en kode som kan bruges, søg efter driver magician og find linket

Kommentar
Fra : disken

Dato : 15-06-07 20:56

Kan SIW ikke bruges_ ???

Eller SER jeg forkert IGEN...

Der spurgte´s om en driver_ IKKE et drev...

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 15-06-07 20:58

Jeg kender ikke Siw, men kan den søge updates til dine instalerede drivere, så kan den, jeg var ikke helt korrekt i mit svar, Driver Magician findes i en gratis Lite udgave: http://www.drivermagician.com/Lite.htm

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-07 21:00

Jeg fik min udgave gratis her: http://www.giveawayoftheday.com/driver-magician/ måske kommer den igen en dag

Kommentar
Fra : disken

Dato : 15-06-07 21:05
Kommentar
Fra : disken

Dato : 15-06-07 21:07

Kan ikke LÆSE mere___ SORRY.

Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 22-06-07 16:49

Tak for svaret o.v.n..