/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
gendanne outlook/pst-filer
Fra : hjørting
Vist : 292 gange
270 point
Dato : 15-06-07 08:12

Jeg har reddet min hardisc fra en sammenbrudt pc... på den ligger en del filer... ikke mindst nogle .pst-filer med mails... hvordan får jeg åbner skidtet?

Kommentar
Fra : zith

Dato : 15-06-07 08:33

Gå ind i din outlook

og filer > importer eksporter > importer fra en anden fil > og der vælger du så .pst og finder der din pst fil ligger så har du dem i dit postprogram

Kommentar
Fra : coldane

Dato : 13-07-07 17:20

Som jeg forstår dig , er din hd ikke længere system disk ?

I så fald skal du koble hd´en på en anden maskine.
først skal du under mapper slå, vis skjulte filer til, derefter gå på disken og under documents and setting, vælge din tidl. brugere, local settings, application data, microsoft og så outlook, her kan du se din pst. fil. hent den over på det drev du skal bruge den, og start så outlook, fra filer i outlook vælger du eksporter importer, og så pst fil fra menuen, peg på din gl. pst fil.