/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Forbinde PC til B&O Beovision6
Fra : thonyj
Vist : 1333 gange
250 point
Dato : 14-06-07 11:51

Hvordan forbinder jeg min bærbare Packard Bell PC til min B&O Beovision 6 lcd skærm?

Jeg har gjort følgende forbundet PC og TV via et vga - dvi kabel. Har tilføjet PC i B&O-systemet.
Jeg har aktiveret skærmen på min computer og har prøvet næsten alt på computeren. Grafikkortet skulle kunne håndtere begge skærme på en gang.

En guide ville være perfekt, eller blot en tjekliste jeg kan gennemgå for at se, om der er noget, jeg har overset.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 14-06-07 14:43

Computertilslutning
DVI DVI-I tilslutning til modtagelse af digital eller
analog grafi k fra en ekstern computer.
Understøtter følgende opløsninger: 640×480 ved 60 Hz, 800×600 ved 60 Hz og 1280x768 ved
60 Hz.
Sådan slutter du en computer til fjernsynet…
> Afbryd strømmen til fjernsynet, computeren og
alt det udstyr, der er tilsluttet computeren.
> Brug det rigtige kabel, og slut den ene ende til
DVI- eller VGA-udgangsstikket på computeren og den anden ende til DVI-stikket på fjensynet. > Hvis du vil høre lyd fra computeren i fjernsynets
højttalere, skal du bruge det rigtige kabel og slutte lydudgangen på computeren til
L – R-stikkene på fjernsynet.
> Slut atter strøm til fjernsynet, computeren og alt
det udstyr, der er tilsluttet computeren.

Hent computerbilledet frem på
skærmen
Hvis du ønsker at se computerbilledet på fjernsynsskærmen, skal du hente det frem med Beo4.
Sådan henter du
computerbilledet frem…
Tryk fl ere gange, indtil PC vises i LIST
Beo4’s display
Tryk for at hente billedet frem
Du kan herefter betjene
computeren som normalt.

Håber det hjalp ellers skriv på henrik@wohlfahrt.dk

Kommentar
Fra : thonyj

Dato : 15-06-07 17:48

Hejsa Henrik! Det hjalp ikke! Har prøvet at sende dig en mail. Hvis andre har en løsning på mit problem er i meget velkomne til at komme med en kommentar.

Annuller spørgsmålet
Fra : thonyj

Dato : 18-07-07 10:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål