/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Atv i sigte
Fra : Clausvell
Vist : 473 gange
41 point
Dato : 13-06-07 21:03

Hey

Jeg går i tanker om at spare sammen til en 250ccm atv, jeg har kigget mig lidt omkring her på nettet, og har fundet ud af at jeg ikke vil købe en med det her crosser look, men en med bagagebærer. Men det ville være en hjælp hvis nogen kunne anbefale nogen mærker, her tænker jeg på bla. på vedligeholdes faktoren ved køretøjet, som jeg synes at have fundet ud af er simpel og modsat ved visse mærker....

vh

Accepteret svar
Fra : dinmc

Modtaget 41 point
Dato : 14-06-07 07:05

Hej.Du skal gøre op med dig selv hvad den skal bruges til, og ikke mindst hvor mange penge du har at bruge på det! Skal den køre hver dag og arbejde hårdt så er det ikke en billig kineser du skal købe. Er det blot til lidt sjov en gang imellem så kan en billig kineser være et udemærket valg, men du skal regne med at skrue og spænde sammen jævnligt. Valg af mærke?? Kineserne er en jungle...hvor hovedparten af dem der sælges i mange tilfælde kommer fra samme underleverandører, men forskellige samlefabrikker...og det er det der gør forskellen. Du er nødt til at tage ud og kigge på nogen og selv lave din vurdering. Forhør dig om sælger kan levere reservedele...det er der nemlig rigtig mange der IKKE kan...alternativt findes der Taiwan producerede mærker som f.eks Kymco hvor kvaliteten og holdbarheden er god...men prisen også er noget højere end kineserne. Ellers kunne en brugt Japaner fra DBA (Den Blå Avis) også være en ide, men der er ikke mange til salg, og du skal regne med at prisen for en 10 år gammel japaner let overstiger prisen foren kineser...
Håber du kan bruge mit svar til noget. Husk en ting. Pris og kvalitet hænger næsten altid sammen. Du får hvad du betaler for...sådan er det.

God jagt.

MVH
www.dinmc.dk

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 23-06-07 13:43

Tak for svaret dinmc.