/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Noget skriftligt om C5 løn?
Fra : merja
Vist : 538 gange
20 point
Dato : 22-01-03 12:42

Vi har fået opdateret vores regnskabsystem til Navision C5. Vi har haft meget hjælp af Anny Reitz bog(Concorde/Navision C5), men desværre står der ikke noget om lønmodulet. Er der mon nogen der ved hvor man kunne få noget skriftligt om C5 løn?

M.V.H. Merja

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 30 point
Dato : 22-01-03 12:58

http://www.navision.dk/dk/view.asp?documentID=1138,2&categoryID=404 finder du bøger/hæfter der anbefales af navision

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-01-03 13:00

Du vil måske også være interesseret i at modtage nyhedsbrev fra dem
http://www.navision.dk/dk/view.asp?documentID=2657
Det indeholder links til alt nyt om Microsoft Business Solutions-C5/C5 light og udkommer ca. 10-12 gange om året.

Kommentar
Fra : merja

Dato : 22-01-03 13:09

Tak for hurtigt svar. Jeg tror jeg bliver rigtigt glad for deres side.
M.V.H. Merja

Kommentar
Fra : Tinath

Dato : 22-01-03 19:15

Hej Merja
Har set at du har fået et par svar, jeg vil dog lige kommentere.
Du behøver ikke at gå ud og købe bøger!
Hvis du taster F1 får du mulighed for at se online-manualen.
Hvis du udskriver den (ca. 160 sider) (du kan jo bare læse den på skærmen men det er efter min mening værd at bruge papir og blæk på at udskrive) er du godt i gang.
Har du spørgsmål til programmet er du velkommen til at spørge!
MVH Tinath

Kommentar
Fra : merja

Dato : 24-01-03 13:16

Tak Tinath. Jeg har varet der, men har ikke trykket på VIS. Så nu skal jeg vist gå igang med at læse,....
Hav´en god dag
Mvh. Merja