/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billig overnatning i Amsterdam
Fra : bluenightdk
Vist : 357 gange
20 point
Dato : 12-06-07 23:04

Vi tager på storbyferie i Amsterdam i juli. Nogen der har nogle gode tips til gode og billige overnatningsmusigheder?

Kommentar
Fra : RuneBadune

Dato : 12-06-07 23:39

tjek www.hotels.nl/amsterdam

Du kan specificere hvor og hvor meget du vil give.. Og hvis du er heldig, kan du finde nogle rigtig gode tilbud på 4-5 stjernede hoteller, der ikke vil have tomme værelser..

Vær bare lige opmærksom på at priserne ændrer sig hver dag ligesom flybilletter...

/R

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 14-06-07 18:30

Jeg var sidste år i Wien og fandt et billigt tilbud på hotels.com

http://www.hotels.dk/

Det er nemt at søge på.

Bare udfyld by og periode, bagefter kan du selv vælge hvordan den skal liste dem op, billigst, stjerner m.m. Du kan vælge om den skal ligge centralt etc. Den viser dig kun de hoteller der har ledige hoteller (så vidt jeg husker) så man kigger ikke forgæves på et sted. Man bestiller og betaler online. Vi havde en dejlige weekend i Wien og det er i hvert fald ikke sidste gang jeg booker på den led for det var dejlig nemt.

God tur mvh Lori