/ Forside/ Teknologi / Administrative / Navision / Spørgsmål
10  refi 138
Kopiering fra liste
Fra : panserkran
Vist : 433 gange
150 point
Dato : 12-06-07 18:06

Søger en måde at kunne kopier flere materialenumre fra en stykliste til en sagskladde så man spare tid på en indtastning.
Bruger Navision Financials 2.60

Mvh Panserkran

Kommentar
Fra : Bodypaint

Dato : 14-06-07 16:03

Mener du at kopiere en lang række tal til et andet dokument?

Højreklik og vælg kopier og sæt ind for at kopiere eller sætte ind, eller tryk ctrl+c og ctrl+v for at sætte ind.

Kommentar
Fra : panserkran

Dato : 14-06-07 19:19

JA men det virker bare ikke på den måde i navision. Jeg har selv arbejdet i flere år med SAP og der kunne man nemlig gøre dette med at kopier, nu er jeg så i stedet kommet til at skulle arbejde med Navision og søger derfor på tips for at kunne gøre det nemmer