/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Kalender til skrivebordet
Fra : fooler
Vist : 953 gange
90 point
Dato : 11-06-07 09:30

Hej

Jeg søger en kalender til mit skrivebord, der er to betingelser til programmet.

Det er GRATIS

Der er en DANSK oversættelse

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 11-06-07 09:34

Skrivebordet på computeren eller det almindelige skrivebord?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 11-06-07 09:35
Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 11-06-07 09:37

Hvis det er til skrivebordet på computeren har jeg her to muligheder:
http://www.stoneware.dk/timetool/default.htm
og
http://www.rainlendar.net/cms/index.php?option=com_rny_download&Itemid=30

Håber du kan bruge dem

Mvh
MacMadsen

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 11-06-07 10:00

Jeps det er lige i øjet, meeeeeeeeeeeeeeen hvordan får jeg kalenderen til at blive på skrivebordet. Jeg skal ind i mappen og hente den hver gang. Jeg vil skam gerne have den til at være fast på skrivebordet.

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 11-06-07 10:08

Stone's Timetool ligger i baggrunden hele tiden når det er startet. Du kan under indstillinger få programmet til at starte op automatisk når windows starter.

Mvh
MacMadsen

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 11-06-07 10:32

Det er korrekt ved brug af F1 skulle man kunne ændre på diverse indstillinger. Problemet hos mig det er jeg bliver bedt om via
Tryk indstillinger
vælg programstart ( det kan jeg ikke ? )

Når jeg trykker på indstillinger
dukker der et nyt faneblad op med :anmærk - kopier - udskriv emne- skrifttype-bevar hjælp- benyt systemfarver
Altså IKKE noget med programstart

________________________________________________________________________________
copytaste
Kør ved Windows-start

Klik på knappen "Indstillinger".
Vælg Programstart.
Marker menupunktet Kør ved Windows-start, hvis du ønsker, TimeTool skal starte op sammen med Windows._________________________________________________________________

men som sagt INGEN programstart

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-07 10:43

Så bare læg programstarticonet i startmappen...

Så har du stadig begge muligheder....

Bare træk den ned i "start-programmer-start"

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 11-06-07 10:44

Du skal ikke trykke F1.
Nederst i venstre hjørne i TimeTool, er der et ikon ligesom ved Windows kontrolpanel. (der er en pil ved siden af). Tryk på den. Der skulle du så kunne vælge programstart -> og kør ved windows start.
F1 åbner et nyt faneblad, men det er hjælp-fanebladet.

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 11-06-07 10:46

Der skulle stå højre hjørne og ikke venstre hjørne.. Sorry

Godkendelse af svar
Fra : fooler

Dato : 11-06-07 10:50

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-07 11:18

Selv tak.....

Kommentar
Fra : Bossalt

Dato : 24-08-07 11:32

Det er meget fint med en kalender til skrivebordet. Hvad hvis man skal bruge et fælles kalendersystem imellem flere computere, f.eks på en arbejdsplads?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-07 12:34

Så bruger man Outllok.....

Men opret dit eget spørgsmål

Kommentar
Fra : Bossalt

Dato : 24-08-07 13:43

Okay, sorry! Synes bare at det lå fint i forlængelse! Er der nogen der vil have nogle point?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-07 13:46

Du kan ikke dele point ud her - kun i EGNE spørgsmål

Kommentar
Fra : Bossalt

Dato : 24-08-07 13:50

Det var såmænd også bare en vittighed. Sidder iøvrigt og bakser med MS exchange server