/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Taxa fra Antalya til Alanya
Fra : jesper.s
Vist : 5913 gange
100 point
Dato : 09-06-07 17:39

Hej.

Er der nogen der ved hvad det koster med Taxa fra Antalya til Alanya i Tyrkiet.

På forhånd Tak!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-06-07 17:39

Du ser prislister ved taxaholdepladserne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-06-07 17:40

Min nabo kører taxa, men kun i Nørre Snede.
Han vidste ingenting.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 09-06-07 18:00

Hej ! Dette fandt jeg bl.a. ved at søge på Google.

Har du brug for transport fra lufthavnen i Antalya til Alanya, eller området omkring Alanya, så send en sms med følgende oplysninger:

Dit navn + flynummer + ankomsttid, så står jeg klar til at afhente jer i lufthavnen.

I bliver ikke hentet i min Taxi, da dette godt kan give nogle problemer med de andre taxichauffører i lufthavnen. I bliver derimod afhentet i min helt nye bil (se billede). I kan være helt op til 8 personer, det er også muligt at lave nogle af sæderne om til en lille seng, så kan børnene sove på turen, hvis I ankommer sent.

Pris fra Antalya lufthavn til Alanya ved fire personer Euro 60,- (enkelt tur). Hvis I er flere personer så er det lidt mere, men ring, så tager vi en snak om det. Mange spørger også til samkørsel med

Bahattin Uysal kontaktes på sms eller telefon: (009) 0533 323 16 68

Mange spørger også til samkørsel med andre. Jeg er meget ofte i lufthavnen - nogle gange flere gange om dagen - så giv mig et ring så må vi se, hvad vi kan finde ud af.

Jeg sørger naturligvis også for transport tilbage til lufthavnen, når I skal hjem igen.

Jeg taler engelsk, så har I brug for noget information eller hjælp i Tyrkiet, så skal I bare sige til. Jeg kører også forskellige ture i området, eksempelvis til borgen, vandfald, grotterne og mange andre steder. Har I specielle ønsker, som for eksempel at blive kørt til en børnevenlig strand, klarer jeg også det.

Jeg glæder mig til at hører fra dig .......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-06-07 18:00

finurligt spørgsmål - kontakt ambassade/konsulat/rejseselskab for eks

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 09-06-07 18:02
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-06-07 18:02

Citat
I bliver ikke hentet i min Taxi, da dette godt kan give nogle problemer med de andre taxichauffører i lufthavnen
jojo også en måde at tjene penge på -

btw otnob - mangler der ikke et link ???

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 09-06-07 18:10

Hej miritdk!

http://bahattinuysal.googlepages.com/home

Her er linken til taxa turen som jeg selvfølgelig tjener tykt på

Der er også et billede af Taxi manden og han ser ikke værre ud end de Taxi folk vi har herhjemme.

Prøv ham miritdk og fortæl, fortæl

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-06-07 21:29

ikke på vilkår om jeg vil prøve den gut på nogen som helst måde otnob - kommer nok heller ikke lige på den kant

Kommentar
Fra : leopard

Dato : 10-06-07 10:57

Ring til et rejseselskab og spørg.

Kommentar
Fra : leopard

Dato : 10-06-07 10:59

f.eks star tour, der har guider i området

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 11-06-07 09:25

Hej Otnob.

Har kørt med ham før. Han faldt i søvn under kørslen, så det er ikke en jeg kan anbefale, derfor ville jeg vide hvad en alm. taxa koster.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 11-06-07 10:48

http://www.tyrkietturisme.dk/

Har du prøvet at forhøre dig hos turistbureauet!

På billedet af TAXAmanden med bil ser det ikke ud til at den flotte vogn har nogen buler, men i prikkede vel til ham når han blundede, men måske faldt I alle sammen i søvn!

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 11-06-07 13:52

Ja, vi prikkede til ham ogbad om at holde pause ca.hver kvarter, så han kunne få Te mv.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 11-06-07 14:40

GOOGLE fandt 198.000 sites og som du ser 0,20 sekunder, gå du ind på den og fald nu ikke i søvn:-
Du må håbe på at der melder sig en eller anden med en god erfaring for TAXA-transport med en fast god pris og en vågen Driver

Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 198.000for Taxi fra Antalya til Alanya. (0,20 sekunder)
For øvrigt rigtig god tur.

Accepteret svar
Fra : JonasHenkel

Modtaget 100 point
Dato : 11-06-07 22:03

Det koster 80 euro fra lufthavnen antalia til alanye men fra alanya til antalya koster det 50 euro har selv lejlighed der nede man kan godt prutte den ned i 70 euro men de er ikke glade for det og det er kun hvis der ikke er andre kunder, har hørt nået om at de skal betale lufthavnen for at samle kunder op der :S der er jo ikke lige DK hehe, Hvis der er andet du vil vede skriver du bare :)

Kommentar
Fra : JonasHenkel

Dato : 11-06-07 22:09

hehe det går godt med det staven mener jo fra Antalya til Ananya sådan kan det gå når man kun sover 3 timer og skal arbejde igen :)

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 12-06-07 07:28

Tak for svaret JonasHenkel.

Kommentar
Fra : Bethsie

Dato : 15-07-07 11:30

80 euro skal du ikke hoppe på ,man kan komme til Alanya ved at aftale med Caufføren hvad han skal have,for 80 euro kan du leje en bil med chauffør en hel dag ,men hvis i flyver med et flyselskab ,så prøv om ikke bussen er billigere tror det koster 150 kr pr næse .

Men stadigvæk er det hvor meget i kan få Taximanden til at sætte prisen ned ,men 80 euro har jeg aldrig givet ...