/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP 3210
Fra : amc
Vist : 1501 gange
400 point
Dato : 09-06-07 16:06

Jeg har lige købet en HP 3210 printer men min vista home kan ikke finde den...Hvad kan jeg gøre

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-06-07 16:34

En cd fulgte vel med HP

Kommentar
Fra : amc

Dato : 09-06-07 16:36

Nej.. Det var en demo men jeg har hentet driver på hp

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-06-07 16:38

En driver som Vista accepterer.
Jeg synes du skulle få fat i den cd.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-06-07 16:46
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-06-07 19:24

Vista er nyt og smart, men endnu har de forskellige produventer af hardware ikke nået at få lavet nye drivere, men den clou har fundet fungerer heldigvis.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-06-07 19:48

HP er nu godt med på vista bølgen

Kommentar
Fra : amc

Dato : 09-06-07 23:16

Nu er alt næsten installert bare ikkeHHPhotosamt 3200 series det vil den ikke...Alt i printer dur kort læser usb men jeg kan ikke printe fra pc.. Når jeg prøver at åben HP Solution Center kommer der at der ikke er fundet nogen hp enheder.....

Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-06-07 23:18

Har du genstartet computeren efter installeringen af driverne?

Clou

Kommentar
Fra : amc

Dato : 09-06-07 23:22

Det har jeg da

Kommentar
Fra : amc

Dato : 09-06-07 23:25

Den finder en del driver på pc men siger der ikke er fundet kernedriverpakke,som kræves af printerdriverpakken

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-06-07 14:24

Sikker på din usb-ledning eller stik overhovedet fungerer.... ????????

Uanset om der mangles driver eller ej vil den normalt finde "ny hardware"...... og derefter bede om driver.....

Så noget tyder på der slet ikke er forbindelse til printeren....

Kommentar
Fra : amc

Dato : 10-06-07 14:28

Det viker fint... Sætter jeg sd kort eller usb nøgle i finder den det på pc

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-06-07 14:31

Så er printerdelen defekt.....

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-06-07 14:35

Prøv at afinstallere det hele - fjern USB stikket - genstart og start forfra. Tilslut først USB stikket når du bliver bedt om det!

Håber det var til lidt hjælp - jeg tilsluttede selv USB stikket for tidligt til min installation og der gik "kuk" i det.

Clou

Kommentar
Fra : amc

Dato : 10-06-07 15:41

Så har jeg lige prøvet forfra... Det er næsten det samme den skriv ok men den køre ikke... Når jeg prøver at opdater driver siger den.... der ikke er fundet kernedriverpakke,som kræves af printerdriverpakken

Kan man ikke finde det manulet på en eller anden måde...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-06-07 16:14

Afprøv printeren i en anden maskine....

Får du samme fejl (også uden driver) er printeren defekt.....

Win standarddriver bør kunne få den til at virke også selvom det ikke er optimalt....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-06-07 23:01

Opdatere driver..................du skal sikre dig at den leder der hvor du har lagt den hentede driver.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 400 point
Dato : 10-06-07 23:10

e.c

Jeg tror ikke det er et driverproblem....

Hvis alt andet virker på printeren lugter det mere af den er defekt....

Standarddriveren burde kunne få den til at printe hvis den ellers er iorden (printeren).....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-06-07 23:20

Jeg har lige set den omtalt - det er jo den som kan alting - selv en demo skal have en CD med som passer til.

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 18-06-07 09:51

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-07 10:04

Selv tak....

Var den defekt ??????