/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Bed & Breakfast i USA
Fra : olarsen
Vist : 608 gange
100 point
Dato : 07-06-07 22:36

Hi,

Er der nogen som har erfaring med B&B i USA. Vi rejser til CA i september og kunne godt tænke os at bo privat, også for at komme lidt tættere på amerikaneren. Vi har søgt på nettet og fundet en del B&B, men det er jo næsten hoteller, hvilket priserne også afspejlere, det er i hvert fald ikke billigere end at bo på hotel (2-3 stjernede forstå's)

vh ole

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-06-07 00:13

B&B er jo et hotel, så derfor er priserne også derefter.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 08-06-07 16:03

Så lærte jeg noget igen i dag, jeg var ikke klar over at B&B var en 'hotelkæde', men det er jeg så nu. Jeg brugte det kun som en nem måde at skrive bed & breakfast på. Så vidt så godt, men tilbage står så mit oprindelige spørgsmål. Jeg har for mange år siden overnattet hos nogle private mennesker, deres datter var ansat i det lokale turistbureau, hvor vi kom for at spørge om overnatning (det var en meget lille by), hun kunne tilbyde overnatning hos sine forældre, som lige havde et ledigt værelse, det var rigtigt hyggeligt, og helt utroligt så havde de en svigersøn som også hed larsen

vh ol

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 08-06-07 16:07

Det er ikke en kæde, men Bed & Breakfast er et hotel, ligesom en kro, et motel eller hvad det ellers hedder også bare er andre ord for et hotel, altså et sted hvor man mod betaling kan overnatte og spise

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 09-07-07 23:14

Tak for svaret Kortoververden.
Ja der kom jo ikke ret mange henvendelser så du skal jo have dine points fordi du lige lærte mig noget.

mvh ole