/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Kattesygeforsikring
Fra : camillatee
Vist : 904 gange
100 point
Dato : 05-06-07 20:54

Er der nogen der har, nogle gåde råd, til hvor man kan få forsikret sin kat.
Uden den skal være kastarederet eller under 7 mdr.???

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 05-06-07 21:04

Her skal den åbenbart ikke være kast.
http://kortlink.dk/nykredit/3x27
Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 05-06-07 21:07

Citat
kastarederet

Kasta hva for noget.

Kommentar
Fra : camillatee

Dato : 05-06-07 21:08

af hankatten får skåret sine "boller" af...

Kommentar
Fra : camillatee

Dato : 05-06-07 21:09

Citat fra nykredit:

Vi tilbyder Kattesygeforsikring, hvis du i forvejen har tegnet
to forsikringer i Nykredit, hvoraf den ene er enten en Husforsikring
eller en Hjemforsikring.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-07 21:11
Kommentar
Fra : camillatee

Dato : 05-06-07 21:13

Ved du hvad jeg mener, eller HVAD?????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-07 21:17
Kommentar
Fra : camillatee

Dato : 05-06-07 21:20

Hankatte over 7 måneder skal være kastrerede = http://www.dyrekassen.dk/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-07 21:23
Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-06-07 23:25

Hvis du vil høre et bedre åd, og noget som mange andre katteejere benytter sig af, i stedet for at indbetale til en dyr forsikring, som man måske aldrig får brug for, eller hvor forsikringsselskabet bare forsøger at krybe udenom hvis de skal af med penge:

Så opret selv en "katteopsparingskonto" i din bank, hvor du sætter et beløb ind hver måned til uforudsete udgifter som f.eks. dyrlægeregninger

mvh dova

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 05-06-07 23:38

Det er ikke noget der kan betale sig i DK. Sverige har det. Søg på google.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-06-07 07:47

altså det må jo være muligt - dem der har katteopdræt er jo ikke uden sygeforsikring og der er kattene jo ikke hverken steriliserede eller kastreret - ring til nogen med katteopdræt og få råd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-06-07 00:00

Citat
dem der har katteopdræt er jo ikke uden sygeforsikring og der er kattene jo ikke hverken steriliserede eller kastreret

Ikke ret mange benytter sig af de forsikringer mere, de sparer selv op til den slags

Godkendelse af svar
Fra : camillatee

Dato : 21-08-07 22:43

Tak for svaret Teil.